Jag köpte en
Smart TV för ett år sedan, en Panasonic
Om jag kan dela med mig några erfarenheter så är det detta:
Grymt bra med Wifi återkomst för att kolla på tex SVT play, Svt Flow, Tv4 Play etc.
Stor fördel att det finns inbyggd mottagare för Marksänd TV finns slot för att sätta in programkort om man vill bli abonnent, jag använder dock inte detta har bara testat med antenn på balkongen, men det är bra denna funktion finns om kabelTV bolaget man har är dåligt så har man valfriheten, skall funka med Boxers inomhusantenn.
TV installerade sig i princip själv då den startades första ggr.
Lättförstådda menyer.
Youtube: hur enkelt som helst att tex koppla ihop Iphone/ Ipad youtube appen med TV och välja vad man vill se i Iphonen/Ipaden men du ser det i TV.
Negativt:
Apparna! totalt överskattat, använder i princip enbart Youtube Appen, finns mycket skit appar med utländsk skräp som är helt ointressant och du kan inte välja fritt utan måste hämta dom från Panasonic sida. SF Anytime appen dock bra.
För mycket skit funktioner som man aldrig kommer att använda eller finns behov för tex kalender.
Bild i bild funktionen, dvs se två olika program samtidigt
Den inbyggda webbläsaren är kass, panasonic webbläsare. Webbläsaren täcker dessutom inte hela skärmen utan på sidorna finns det en liten, liten TV bild(vad det nu skall vara bra för) samt "favorit" sidor man har besökt, detta gör att allt blir väldigt smått i webbläsaren.