Citat:
Ursprungligen postat av
Moltas666
Alla säljare värda namnet uppfyller garantivillkoren. IKEA skiljer sig alltså inte från andra leverantörer. Ett utökat garantiåtagande från en leverantör är självklart inte värt mycket när man inte vet vad åtagandet innebär. Om garantin innebär att du får äta en portion köttbullar gratis i IKEAs servering i 5 år om TVn lägger av...är det fortfarande värt något då?
Släpp Uppleva nu! Och vill du slå mig på fingrarna i konsumentjuridik är du välkommen att försöka i annat forum.
Citat:
Hur man söker information? Du kan börja med att hasa dig bort från den sten du sovit under alldeles för länge.
Min edge...
Finns du öht i verkligheten?
Nästa gång du söker information så passa på att fråga din skolfröken eller handledare nästa gång du har rast.
Läsförståelse och ironi är tydligen lika svårt
Citat:
Ursprungligen postat av
Dumptruck
Välj inte Andersson, rent skräp, men men, man får ju vad man betalar för. Köpte en Andersson för ungefär 2 år sedan att ha på landet, skiten pajjade efter 1,5 år. Dålig bild, urkasst ljud.
Du verkar ha noll koll, det är iofs ok, men lura inte andra här på FB med din okunnighet.
Alltså, allvarligt. Är det det moderna skolsystemets fel eller vad beror det på att läsförståelsen verkar vara så låg. Jag har inte på något sätt hävdat att alla Andersson-produkter skulle vara bättre eller sämre än någon annan. Jag nämnde att jag har bra erfarenheter av Andersson och att jag skulle välja Andersson framför IKEA Uppleva men att det säkert skiljer en hel del mellan olika modeller.
Jag skrev ett seriöst svar till
Helgur men alldeles uppenbart är det som att svära i kyrkan att överhuvudtaget nämna annat än märkesapparater i positiva ordalag eftersom det tog sån skruv. Jag ska lämna er tekniknördar i fred så får ni sitta och klappa varandra på axlarna.
/#LOUDmouth#