Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-26, 10:06
  #217
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss
Såg Avatar 2 några timmar sedan. Fyfan vad den sög. Hade typ ingen handling och var helt värdelös. Slöste 3 timmar av mitt liv jag aldrig kommer att få tillbaka.

IMDB betyget på 8,0 måste vara fake? De vet att många kollar där innan man kollar på filmer,så de höjer betygen på filmerna?

Såg den i 3D men den var bara för kass. Extremt långtråkig! Hur första filmen kunde slå rekord i intäkter måste varit bara p.g.a hypen och reklam/marknadsföring för filmen. Samma för den andra.

Någon som inte håller med?

Det var som en kombination av

Aquaman

Lilo och Stitch ohana betyder familj

Titanic

Free willy

Moby dick

Titanic

Kanske fanns det andra referenser också
Men tycker 3 timmar för 378 kr plus popcorn och bensin var helt slöseri med både tid och pengar.

Jag tror att avatar 3 kommer handla om haven och plasten och plastskatten som vi får betala

Jag blev besviken för att dom blåa inte blev gröna då dom upptogs i den gröna familjen
Citera
2022-12-26, 16:42
  #218
Medlem
Den drar ändå in en hel del deg.
Succén upprepar sig för James Camerons ”Avatar”-äventyr.
Uppföljaren ”The way of water” har snart spelat in en miljard dollar över hela världen.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...miljard-dollar
Citera
2022-12-29, 17:41
  #219
Medlem
HomoDeuss avatar
Bra film. Kul att se och det kändes inte som 3 timmar.
Citera
2022-12-31, 12:03
  #220
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldigflamingo
Det var som en kombination av

Aquaman

Lilo och Stitch ohana betyder familj

Titanic

Free willy

Moby dick

Titanic

Kanske fanns det andra referenser också
Men tycker 3 timmar för 378 kr plus popcorn och bensin var helt slöseri med både tid och pengar.

Jag tror att avatar 3 kommer handla om haven och plasten och plastskatten som vi får betala

Jag blev besviken för att dom blåa inte blev gröna då dom upptogs i den gröna familjen
Starka Titanic vibbar i slutet. Föredrar när de hänger i skogen framför havet.
Citera
2022-12-31, 21:14
  #221
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Starka Titanic vibbar i slutet. Föredrar när de hänger i skogen framför havet.

Håller helt med...
Citera
2022-12-31, 23:28
  #222
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Void
Klart en massa reviews är fake. bäst film hittar man ofta runt 6-7/10 ändå, från t.ex. 90talet betygsatta utan massa bots. Till och med ren trash som f9 hade tusentals "10/10" betyg i början för att öka den från vad den borde ha fått - 2/10. Samma med serier, vissa kör hårt på bot-betyg för att hypa upp deras skit. Som skräpet till uppföljaren på got. "8/10"?? Borde inte ens ha nått 3/10. Fy fan vad dåliga första avsnitt. Kommer aldrig se vidare.

Har inte sett avatar2 dock

Ja, även reviews är fejk där Har har sett. Sett samma review på filmer från flera olika användare. Sjukt att Imdb inte ens tar bort sådana konton och recensioner.
Citera
2023-02-03, 13:31
  #223
Medlem
diseuses avatar
Ny intervju med producenten Jon Landau i filmtidningen Empire (Where next for Pandora, bakom betalvägg).

Där berättar han att:
Citera
2023-06-13, 18:01
  #224
Medlem
diseuses avatar
Variety (Disney Dates New ‘Star Wars’ Movie, Shifts ‘Deadpool 3’ and Entire Marvel Slate, Delays ‘Avatar’ Sequels Through 2031):
Citat:
Disney is shaking up its release calendar, adding a new “Star Wars” movie and “Moana” live-action adaptation to the schedule and delaying the next three “Avatar” movies by a year. At this rate, the fifth trip to Pandora will be released in 2031.

[...]

“Avatar 3” has shifted to Dec. 19, 2025; “Avatar 4” to Dec. 21, 2029, and “Avatar 5” to Dec. 19, 2031.
Citera
2023-11-29, 10:29
  #225
Medlem
diseuses avatar
Under en intervju sa James Cameron nyligen att trean förväntas lagom till julen 2025.

https://twitter.com/PandoranVault/st...12280105463876
Citera
2024-02-06, 05:03
  #226
Medlem
diseuses avatar
Såklart har Cameron idéer för fler filmer än de fem som redan är planerade.

People (James Cameron Reveals He Already Has Plans for Avatar ‘6 and 7’):
Citat:
“We're fully written through movie five, and I've got ideas for six and seven, although I'll probably be handing the baton on at that point,” Cameron told PEOPLE. “I mean, mortality catches up. But I mean, we're enjoying what we're doing. We're loving it. We get to work with great people.”
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback