2010-10-28, 14:42
Medlem
blondiss avatar
På min förra dator så hamnade allt jag laddade ner direkt till uTorrent, men nu skulle jag prova på min andra dator och då öppnas filen i windows media player istället. Hur gör jag jag för att filmerna ska öppnas i uTorrent och inte i mediaplayer? Vart ändrar man??
Citera
2010-10-28, 14:43
Medlem
Deviance88s avatar
I dem flesta operativsystemen brukar det vara att högerklicka och sen välja "öppna med".
Annars högerklicka -> egenskaper -> öppnas med: ändra... Så ändrar du till det programmet du vill öppna filen med.
Citera
2010-10-28, 14:45
Medlem
Blaxmixs avatar
Högerklick -> Egenskaper -> Öppnas med: Windows Media Player - Ändra
Citera
2010-10-28, 15:20
Medlem
blondiss avatar
Jo,men om jag ska ladda hem en film från tex. tankafetast och trycker på ladda ner, då kommer de upp en ruta som jag brukar trycka öppna på för att den ska laddas ner, men nu trycker jag på öppna och då öppnas media player.
Citera
2010-10-28, 20:53
Medlem
shadow666s avatar
Om du går in på inställningarna för Utorrent ska de stå något med "accososirrera torrent filer med utorrent" tror det är en fyrkant eller knapp man trycker på och sedan bara starta om programmet, och testa tanka ner en torrent fil, gl hf
Citera
2010-10-29, 10:37
Medlem
blondiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shadow666
Om du går in på inställningarna för Utorrent ska de stå något med "accososirrera torrent filer med utorrent" tror det är en fyrkant eller knapp man trycker på och sedan bara starta om programmet, och testa tanka ner en torrent fil, gl hf

Gick in där men de går inte att trycka på den där knappen där de står accosiera med torrent filer.
Finns de nåt annat sätt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in