2010-10-28, 13:03
Medlem
nyllet000s avatar
Det var ett tag sen det hände men känner att jag vill dela med mig av den sjuka/roliga trippen

Inget planerat klockan är runt 22:00 - 23:00 detta var på en Måndag om jag mins rätt.
Vi snackar lite på msn jag och en polare så kom vi fram till att det finns ingenstans att trippa, då menar jag inomhus. Ganska kallt nu att vara ute, så vi bestämde oss föra att ta bilen min, så jag och en kompis åkte upp till skogen där han bor och där hämtade vi han och en till kompis, så nu är vi 4 st.

Vi drog till en skola i närheten och parkerade och snacka lite skit. Så vi bestämde oss för att äta skiten som inte är så jävla gott, vi tog ca 20 var vi tyckte det räckte i det förhållandet vi va i, jag menar vi satt i en bil vid en skola vid kl halv 12 på kvällen/natten. ni undrar säkert varför , men vi tyckte det va en rolig grej

Efter vi käkat så satt vi och snacka lite och medans vi invänta "trippen" så slängde vi upp lite grönt och ingen orkade mecka en så vi rökte bong i flaska. Så där satt man sen fnittrig och väldigt flummig kände man sig, färger började bli starkare alla kändes riktigt skönt verkligen.

Efter vi hade suttit där i ca 30-40min så bestämde vi oss att dra till ett ställe som ligger väldigt högt uppe med riktigt skön utsikt över staden 2 mil bort, det var som en liten skogsväg upp till stället som vi åkte upp med bilen och det är knappt något staket/stängsel vid stupet som är 30-40 meter. Riktigt läskigt sen när vi skulle åka iväg då vi fick backa köra fram backa köra fram osv ni fattar nog ? varje gång vi körde fram kändes det som vi skulle åka ner för stupet, läskigt som fan.Men vi va helsköna alla hade det bra med andra ord.Vi är där 20min ungefär minns inte riktigt , och sedan drog vi vidare till ett annat ställe lite avlägset en bit upp i skogen, och rökte mer.

Där sitter vi alla 4 , stuka och trippar, alla snackar i käften på varandra och ingen lyssnar på någon och alla garvar hela tiden, riktigt roligt var det. satt säkert 2 timmar lyssnade på musik och bara prata, varmt och skönt var det

Vi får för oss att dra vidare men ingen vet vart, vi åker en bit ut från skogen och kommer in på en väg massor hus brevid vägen och SRS lampan börjar lysa, och han som kör stannar och ska sätta på bilen igen. DEN FUNKAR INTE ? det var sån sjuk stämning alla vart nere som fan och kände att allt var i stort sätt åt helvete. Vi sitter ett tag sen går vi ut ur bilen och snackar lite om hur vi ska göra , en vill att vi ska lämna bilen och gå hem , vi andra vill putta bilen till närmsta mack som va 1 km bort ungefär backe upp och backe ner sen är vi vid macken, vi tankar och trodde det va bensinen men icke.

Allt är helt stört man mår skit verkligen i den situationen, två vill dra medans jag och den andre polaren vill fixa det här, som tur hade jag batteri laddar i bilen så vi puttar bilen nära macken där vi ser ett el-uttag, vi laddar batteriet och ska starta men den vill inte riktigt igång men den är på väg, så vi bestämmer oss för att vänta 20min sen testa igen.

Nu går tiden väldigt sakta för oss, minuter kändes som timmar.. Så under tiden vi vänta så rökte vi ännu mer och alla vart skit stuka och fortfarande snacka alla i käften på varandra. När det har gått 20min så startar vi bilen och den går igång. Alla vart skitglada och vi hade riktigt varmt i bilen, så nu åkte vi och lämna 2 polare i skogen sen åkte vi hem igen , men vägen hem kändes otroligt lång, varje sväng va 3 svängar riktigt obehagligt men skönt på samma sätt.

Riktigt sjuk blandning av kvällen men riktigt rolig va den!

Första tripp rapporten jag skriver så lite stavfel och sådant, men vem bryr sig man ser vad det står
Senast redigerad av nyllet000 2010-10-28 kl. 13:08.
Citera
2010-10-28, 13:09
Medlem
De var inte precis en tripprapport , de va mer en rapport på vad ni gjorde under kvällen skulle jag säga!

1/5 yehepp yehepp
Citera
2010-11-03, 22:57
Medlem
hexdoktorns avatar
Antar att det var toppisar ni tog?

Verkar inte som ni sett den här iaf:

http://www.youtube.com/watch?v=Dw_zdwNZ1aE
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto