• 1
  • 2
2010-10-28, 13:04
Medlem
Det är definitivt något du skall gå till läkaren med, eftersom den flyttar på sig rör det sig säkerligen av ett bråck eller Hernia, i slutändan kan det leda till att du får operera bort hela/delar av tarmen - > stomipåse
Citera
2010-10-28, 15:00
Medlem
Spiaccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av typat
Det är definitivt något du skall gå till läkaren med, eftersom den flyttar på sig rör det sig säkerligen av ett bråck eller Hernia, i slutändan kan det leda till att du får operera bort hela/delar av tarmen - > stomipåse

Men kan man bli steril av det? Hur ska jag göra om det blir operation, jag bor fortfarande hemma liksom och vill inte gärna säga inför päronen att jag har bråck i balle-området. Hur länge kan man vänta innan det blir seriöst? Tror jag haft det i ett halvår detta. Och vad händer med sexlivet efter en sån operation? Kan man dra en Tarzan och ha sex som vanligt?
Senast redigerad av Spiacca 2010-10-28 kl. 15:18.
Citera
2010-10-28, 16:32
Medlem
p0tatiss avatar
tala med päronen i alllvarsam ton, säg att du har nåt att berätta. sen när ni sätter er vid köksbordet slänger du upp paketetet på bordet och låter det tala för sig självt.
Citera
2010-10-28, 21:31
Medlem
Spiaccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p0tatis
tala med päronen i alllvarsam ton, säg att du har nåt att berätta. sen när ni sätter er vid köksbordet slänger du upp paketetet på bordet och låter det tala för sig självt.

Det är inget paket än, snarare 1-1,5 cm utåtriktad svullenhet på ena sidan av roten
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in