Svara
2012-05-24, 00:30
Medlem
CristDaFists avatar
Vad finns det att säga om lergigan liksom? Inte ens värt att styckesindela men jag läste 10 rader och kan säkert säga att resten är dåligt det med så du får 0.5/5 av mig. Kör någon hallucinogen och återkom
Citera
2012-05-24, 02:01
Medlem
dummflummskumms avatar
Personligen tycker jag att lergigan funkar som dom ska skitbra substitut för benz verkligen jag diggar dom iaf nackdelen är priset på dom
Citera
2012-05-24, 02:28
Bannlyst
Ja styckpriset på sånt skräp kan inte vara mer än en 5krona för 100 st, hade sånt där en gång, slängde varenda burkjävel, nog för man hade svårt att sova innan men med lergigan var det omöjligt minns jag pga dessa myrkrypningar,att orka starta en tråd om sånt skräp o sen kalla det för att "trippa" dessutom!

Det där är sånt skit de testar att dundra på en på avgiftningar och häkten.
Citera
2012-05-24, 14:55
Medlem
Akratess avatar
Att "flumma" på Lergigan är bara fucked up, värre än när man tagit för mycket Tramadol
Citera
2012-05-24, 15:58
Medlem
Lergigan har helt klart potens, klart bästa sömnmedlet, tyvärr blixtsnabb tolerans. Jag har ramlat runt, dockat på plats, brukar bli helt väck. Jag tar ju alltid BZ till så krypet i benen är inte så illa.
Rek dos 50-100 mg. Kanske en ggn var 14:e dag, då är det fett funk här...för det mesta.
Citera
2012-05-24, 21:41
Medlem
Moments avatar
Innan jag ens hade ätit benzo eller andra tunga droger under ett ecstasy rus och full som fan åt jag MINST 12. Så jag tror inte på dig. Visst jag hamnade på sjukhus jag stod och pissa så svimma jag rakt fram och vaknade upp med kuken i snön och polisen kom!. Hade pissat bakom en högtalare inne på discot (nyårsafton). Sen fick jag så sjuka myror i benen. Sov typ 5 timmar sen var jag nykter!. Du är då en stolle om allt detta är sant :P.

PS vadå synd är priset? du kan få köpa en hundraburk av mig för en snusdosa ^^
Citera
2012-05-25, 20:53
Medlem
CoopColas avatar
Jag har också fått helt flippade hallisar när jag, i brist på vettiga saker att göra, ätit på tok för många. Låg i sängen och pratade med folk som satt i min datorstol etc.

Skevt och rekommenderar det inte till nån
Citera
2012-08-09, 21:25
Medlem
MissLellas avatar
HAHAHAHHAH, detta livade upp kan jag lova.. Känner igen mej delvis!!! Sitter på behandlingshem och käkar lergigan med också...
Citera
2012-08-09, 22:10
Medlem
damnLFOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLella
HAHAHAHHAH, detta livade upp kan jag lova.. Känner igen mej delvis!!! Sitter på behandlingshem och käkar lergigan med också...
Been there, done that!

Tryckte faktiskt i mig 10st 25 mg nu. Den här tripprapporten är fan riktigt bra. Lite jobbigt att du skrivit allt i ett stycke, men jag kan identifiera ruset sjukt mycket!

4/5
Citera
2012-08-09, 22:41
Medlem
Slingshots avatar
Någon som vet varför just Lergigan utav alla antihistaminer ger hallisar och inte dom andra?
Citera
2012-08-15, 13:35
Medlem
honesttogods avatar
bra skrivet! känner igen allt
vad som helst kan hända

tycker det påminner om när en lsd-tripp nästan är slut och man röker cannabis för att sova

till er som vill prova: var försiktig, man kan dö. dödlig dos är 2500mg för en normal man.
Senast redigerad av honesttogod 2012-08-15 kl. 13:46.
Citera
2012-08-24, 13:59
Medlem
Jag kan också flumma på Lergigan.

Detta var ett par år sen, hade tagit 8st 50mg tror jag, eller nåt sånt, i samband med 4mg ikto.

Jag tog allt på en och samma gång, svepte samtliga tabletter (ikton+lergiganen) med en redbull på T-centralen innan jag gick in igenom spärrarna. Hade ca 45 minuter hem, inget nämnvärt händer förrän jag helt plötsligt börjar se mönster i mitt golv, lättare hallucinationer dvs.
"Kul!" tänkte jag, och bra mådde jag.

Jag bodde hemma vid det här laget, satt ensam på mitt rum, farsan satt två våningar ner, syrran i sitt rum 2 rum bort i korridoren.

Rätt vad det är så pratar jag med någon, jag pratar med flera samtidigt. Sa jag det där högt, eller var det bara i mitt huvud? Jävlar! Tänk om syrran hör, tänkte jag. Den nojan försvann direkt, jag fortsatte prata med röster i mitt huvud och kunde inte sluta även om en viss del av mig förstod att det inte var verklighet. Jag såg bilder av mig själv ute på stan, men sen var jag i mitt rum igen.

Detta pågick ett tag, sen vaknade jag dagen efter och trodde allt var en dröm. Men det var det inte kom jag sen fram till efter att ha klarnat till lite. Men varesej syrran eller farsan sa något dagen efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in