Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-10-27, 14:34
Medlem
Hur får jag datorn att sluta komma ihåg andvändarnamn, rubriker etc (dom poppar up om jag dubbelklickar)? Den här funktionen bara dök upp helt omotiverat förra veckan och jag gillar den inte.
Citera
2010-10-27, 14:35
Medlem
Defunctuss avatar
Rensa tillfälliga internetfiler så försvinner sparad information
Citera
2010-10-27, 15:28
Medlem
Tillåt ej cookies vilket du ställer in på sekretess inställningar. Blockerar du dessa slipper du att informationen sparas på samtliga sidor framöver.

/SWE-Greven
Citera
2010-10-27, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defunctus
Rensa tillfälliga internetfiler så försvinner sparad information

Jobbigt att behöva hålla på och rensa hela ti'n ju! Måste finnas ett lättare sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av SWE-Greven
Tillåt ej cookies vilket du ställer in på sekretess inställningar. Blockerar du dessa slipper du att informationen sparas på samtliga sidor framöver.

/SWE-Greven

Detta resulterade i att jag inte kunde logga in men mitt användarnamn lagrades. Alltså, det är inte så att det redan står iskrivet i fältet utan det poppar upp om jag skriver första bokstaven eller dubbelklickar.
Citera
2010-10-27, 16:55
Medlem
Citat:
Detta resulterade i att jag inte kunde logga in men mitt användarnamn lagrades. Alltså, det är inte så att det redan står iskrivet i fältet utan det poppar upp om jag skriver första bokstaven eller dubbelklickar.

Inne på sekretessinställningar (Jag svarar för Firefox) bör vara snarlikt det för IE. Men i vilket fall som helst finns det ett alternativ där du kan ställa in att ge förslag via ditt adressfält. Välj därifrån alternativet "Ingenting" samt att du rensar all din historik efter du gjort detta sedan startar om webbläsaren.
Citera
2010-10-27, 18:45
Medlem
Nä, jag kan inte hitta några sekretessinställningar... (har IE)
Citera
2010-10-27, 20:14
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isglass
Nä, jag kan inte hitta några sekretessinställningar... (har IE)
Klart du har "sekretessinställningar" fast funktionen du letar efter finns under "Innehåll->Kompletera automatisk->Inställningar" bara att kryssa bort de automatiska funktioner du inte vill använda...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in