2004-06-25, 16:52
Bannlyst
Hej jag har två frågor!

1. Varför blev jag bannad?
2. varför auto preumenerar man inte längre på ämnerna jätte jobbigt att göra det manuellt! Det är vad jag kallar för en FB- försmämring bara jag inte blir bannad nu igen ni tål väl kritik?
Citera
2004-06-25, 17:17
Bannlyst
Admins motivering finns här:

http://217.75.104.59/scandinavia/showthread.php?t=133881

Att du sedan dykt upp som ett troll lär ju inte underlätta för dig.
Citera
2004-06-25, 17:27
Medlem
Schaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Selma
Hej jag har två frågor!

1. Varför blev jag bannad?
2. varför auto preumenerar man inte längre på ämnerna jätte jobbigt att göra det manuellt! Det är vad jag kallar för en FB- försmämring bara jag inte blir bannad nu igen ni tål väl kritik?

1. Jag tolkar admins text i den här tråden att du har sagt någonstans att det är fler än du som använder ditt konto här och vad jag förstår så är det inte tillåtet. Eftersom det verkar som du har startat flera konton idag så tror jag att du blir bannad igen.

(Han säger också att någon som använder ditt konto dessutom har varit bannad tidigare. Jag tror att han blandar ihop IP-nummer med personnummer. IP-numret är inte personligt och nödvändigtvis knutet till personen som trycker på tangenterna.)

Ot: När jag var bannad så var jag lite rädd att han skulle tro att något annat forumtroll var jag, eftersom han sagt att om jag kom tillbaks som forumtroll skulle jag bannas permanent. Jag menar hur skulle han kunna veta at det var jag och inte någon som ville få mig bannad.
Citera
2004-06-25, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Admins motivering finns här:

http://217.75.104.59/scandinavia/showthread.php?t=133881

Att du sedan dykt upp som ett troll lär ju inte underlätta för dig.
Jaja, Jag har börjat på nytt nu.
Citera
2004-06-26, 00:05
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schaffer
Han säger också att någon som använder ditt konto dessutom har varit bannad tidigare. Jag tror att han blandar ihop IP-nummer med personnummer. IP-numret är inte personligt och nödvändigtvis knutet till personen som trycker på tangenterna.)

Även detta är enligt Semlas egna uttalande. Han påstod alltså att en av personerna som använder kontot är tidiagre bannad.

För övrigt innebär inte en banning inte att det är fritt fram att registerera en ny användare för att komma tillbaka och köra på som om inget har hänt.
Min gissning är att Semlas nya användare blir bannad igen så snart admin firat midsommar färdigt.
Citera
2004-06-26, 08:19
Medlem
jrosens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Selma
Jaja, Jag har börjat på nytt nu.
Och varför i helvete tar du inte ett namn som kanelbulle istället, och är anonym? Nu beter du sig som värsta posthoran 78 inlägg på mindre än 24 timmar, du måste väl fatta vad en banning betyder?
Hallå vakna upp ur dimman!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in