Citat:
Ursprungligen postat av Pytt-I-Pannan
När det gäller just KFK, kan jag aldrig tänka mig att admin inväntar moderatorernas åsikt.
Vill han slänga ut någon gör han det. Det är ju hans forum.
Användare som åker på KFK har heller inte gjort något, objektivt sett.
Men admin har vissa krav på användarna här, partiskt sett. Och admin bestämmer.
Samma med Nobels stiftelse. De är fullständigt partiska och anser de att en viss person
inte uppfyller de värderingar som stiftelsen satt upp, då har de rätt att inte skicka ut inbjudan.
Alla avstängningar röstas om i outlaw. Admin får göra som han vill, men admin anser att alla som vill får tycka till. Med alla menar jag moderatorerna.
Jag säger inte att det aldrig har hänt, jag bara vet att avstängningar röstas det om i outlaw, även KFK.
Användare som åker på KFK har under en lång tid dragit ner forumet med spam/trams och tillför därför inget. Alla får lika chans att identifiera sig själva på forumet.
Nu ser jag att du bara varit medlem sedan i Februari så jag ursäktar din okunskap i Flashbacks och admins värderingar.
Och ja, självklart har stiftelsen rätt att göra så. Men uppenbarligen är inte detta uppskattat, och är ett klart hån mot 6% som delar deras åsikter, bl.a jag. Jag känner mig oerhört kränkt när jag läser detta. Har sett liknande beteende på flera håll, så detta fallet är inte unikt. Förstår du varför det blir uppståndelse?