2010-10-27, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drandreasson
50 sidor på en dag.

WOW

Haha SD-sympatisörer tar över Internet
Citera
2010-10-27, 17:49
Medlem
Iveccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonslayer
Personer under 18 år får inte skriva här.

Okej tack för infon Dragonslayer
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nascor
Vad fan har "kungariket Sverige" med det här att göra? Somna om och kom tillbaka med en definition på ordet "rasism".

Sverigedemokraterna sitter ju i Sveriges riksdag, så det har väldigt mycket med Sverige att göra skulle jag säga.
Citera
Bannlyst
En gång i tiden var Hitler en kandidat (inget fel egentligen), men nu bjuder dem inte in en vanlig sionistpolitiker som Jimme Åkesson. Trams.
Citera
2010-10-27, 17:50
Medlem
CaptainNemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Det är intressant ändå att vänstersidans enda argument är "vadå Jimmie skulle ändå bara stå och heila i ett hörn och sjunga kampvisor lol hehehe jag är 12 år gamall".

Vet ni ens vad det är ni kämpar emot längre? För om jag inte misstar mig så ser det ut att vara demokratin.
Precis! Demokratin och yttrandefriheten är den som får stryka på foten för att gammelpartierna skall få fortsätta att bestämma. Nobelfesten blir ju inget annat än en politisk manifestation om man beslutar sig för att utesluta människor pga av deras åsikter ... och vilka åsikter handlar det om - att begränsa massinvandringen vilken spräcker den svenska ekonomin. Suck! Nobelfesten kan fara åt h-e iom att den tar politiska ställningstaganden!
Citera
2010-10-27, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myrslingerbult
Han leder ett parti vars alla väljare som jag har träffat (och jag har träffat ett antal) har varit tvättäkta rasister.

Okej! Guilty-by-association alltså. Du borde upplysa din bekantskap om Svenskarnas parti, de skulle nog känna sig mer hemma där.

Lyssna nu på detta alla! Vi ska INTE döma SD efter deras politik, utan efter signaturen Myrslingerbults upplevde verklighet.
Citera
2010-10-27, 17:51
Medlem
Folkskyggs avatar
Citat:
Han leder ett parti vars alla väljare som jag har träffat (och jag har träffat ett antal) har varit tvättäkta rasister.

Då har du verkligen haft otur och träffat en liten minoritet av väljarna, alternativt har du en skev uppfattning om vad rasism är.
Citera
2010-10-27, 17:52
Medlem
Lalajlajs avatar
Av 120 000 tyckare på AB är det över 63% som anser att beslutet är felaktigt.

Jag hade också hellre sätt att AB hade ställt frågan "Är det rätt att utestänga/mobba någon för att de Gillar Olika" istället. Det hade blivit en bra uppföljning på deras "Gillar Olika" kampanj.
Citera
Medlem
CaptainNemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folkskygg
Då har du verkligen haft otur och träffat en liten minoritet av väljarna, alternativt har du en skev uppfattning om vad rasism är.
Misstänker att han som de flesta inte vet vad rasism är!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nascor
Kan du styrka de där anklagelserna på något sätt? Hur förklarar du att många invandrare är medlemmar i SD, jag röstade själv på en.

Fan vad politiska motståndare saknar både argument och empiri. Samma demagogi hela jävla tiden.

Vet inte vad du räknar som "många" då SD har väldigt låg % medlemmar i jämförelse med resten utav partierna, vore ju kul om du kunde precisera dig lite... Dock kan jag inte tala för någon annan men självklart finns det ju folk med utländsk bakgrund som redan tagit sig in i det svenska systemet och som kan dra fördel utav SDs andra åsikter och dem andra frågor dom driver ( Ja SD har faktist 2-3 frågor till ^^ )

Men vad menar du med politisk motståndare? Jag har väl bara en åsikt precis som alla andra?
Citera
Medlem
honken80s avatar
Ickefråga, tidigare år har Nobelstiftselsen nekat andra politiker och de kan bjuda vem de vill på sin privata fest. De som försöker jämföra det med affärer som nekar zigenare tramsar på hög nivå, det är helt olika saker. Det har inget med politiska val, demokrati eller diskrimineringslagstiftning att göra.

http://plus.aftonbladet.se/nyheter/9812/10/nobel2.html
Citera
Medlem
Citat:

Hrrm, vilsna rasister finns det gott om inom alla politiska led. Men du tycker förstås inte att det finns någon som helst felmarginal i din lilla undersökning...

*Sigh* kom tillbaks med en definition på rasism också istället för att smygru*** till Eva Brunne...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in