Citat:
Ursprungligen postat av Erk Swede
Men det roliga är att ni inte fattar att jag driver med er!!!
Det dras ju hela tiden upp hur extremt odemokratiska SD är för att för 20 år sedan var det med några ny nazister på mötena..
Nu visar jag länkar som bevisar att Lars ohly och andra i vänsterledningen har varit extremkommunister som stött sovjetunionen och de andra mörkernationerna.
men det är helt OK att dom politikerna "ändrat sig",men när det gäller SD är dom fortfarande nazister och rasister trots att inga av dagens medlemmar ens var med på den tiden?
Vänsterpack är tämligen dåliga på konsekvens!!!
Och det bevisar ju i och för sig diskusionen i den här tråden,demokrati är inte något direkt framträdande drag hos multikultiförespråkarna!!!!
Du gör det inte bättre själv, du klagar på att människor drar upp SD:s historia som argument men samtidigt är du pigg på att göra samma sak mot vänsterpartiet. Det är väl iofs ganska utmärkande för SD:s supporterskara på flashback, händer det någon annan är det kul men allt riktat mot SD är fascism, diskriminering eller åsiktsförtryck!
Slutligen, hur man ställer sig till ett partis historia är upp till var och en. Ingen saklig debattör skulle använda nazistkortet på SD, då skulle de hur som helst förlora. Är det dock en spärr för dig personligen mot att ge dem din röst är det väl upp till dig. Samma sak gäller med vänsterpartiet. Jag skiter egentligen blanka fan i hur ett parti såg ut för 30 år sedan. Likaså skiter många i att Reinfeldt en gång i tiden var en snorig nyliberal med radikala antinationalistiska åsikter.