2010-10-26, 19:36
Bannlyst
Söker efter en kvinnlig fotbollspelare som var med i U20 VM damer i somras.(u20, 19, något sånt). Hon spelade som central offensiv mittfältare (som en trequartista) och var riktigt bra. Hon gjorde även hattrick mot någon nation. Hennes insats var underbar. Någon som vet vem jag syftar på? Hon har kort hår. Det är det enda jag minns.
Citera
2010-10-26, 19:38
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adnanisH
Söker efter en kvinnlig fotbollspelare som var med i U20 VM damer i somras.(u20, 19, något sånt). Hon spelade som central offensiv mittfältare (som en trequartista) och var riktigt bra. Hon gjorde även hattrick mot någon nation. Hennes insats var underbar. Någon som vet vem jag syftar på? Hon har kort hår. Det är det enda jag minns.

Full eller?
Citera
2010-10-26, 19:42
Medlem
Det var ingen som gjorde hattrick i U20-VM, Antonia Göransson gjorde dock tre mål totalt (och två mot Nya Zeeland) - kan vara henne du menar?
Citera
2010-10-26, 19:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av €&$
Det var ingen som gjorde hattrick i U20-VM, Antonia Göransson gjorde dock tre mål totalt (och två mot Nya Zeeland) - kan vara henne du menar?

Ja så var det. Tack. Någon som vet vart hon spelar nu? Har hon fått chansen i landslaget på riktigt sen VM i somras?
Citera
2010-10-26, 19:51
Medlem
MUFCFelixs avatar
Damfotboll

Här har du lite info om henne iaf.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Antonia_G%C3%B6ransson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto