Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-06-25, 00:45
Medlem
Peniss avatar
Tidigare har det redogjorts för att moderatorer bara kan se ip-adresser i de forum de modererar.

Ponera att jag inte vill att en särskild moderator av typen IDF och Ozze ska kunna se min ip-adress och att jag därför väljer att bara vara aktiv i forum denne inte modererar.
Vad händer om tråden spårar ur och hamnar i offtopic eller flyttas någon annanstans, kan moderatorerna där se hela historien med också min ip-adress?
Citera
2004-06-25, 00:52
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penis
Tidigare har det redogjorts för att moderatorer bara kan se ip-adresser i de forum de modererar.

Ponera att jag inte vill att en särskild moderator av typen IDF och Ozze ska kunna se min ip-adress och att jag därför väljer att bara vara aktiv i forum denne inte modererar.
Vad händer om tråden spårar ur och hamnar i offtopic eller flyttas någon annanstans, kan moderatorerna där se hela historien med också min ip-adress?
Ja! Om en tråd som du skrivit i flyttas från ett forum till ett annat så kan moderatorerna i det "mottagande" forumet se din IP-adress.

Kanske ännu ett skäl till att hålla trådarna on toppic!? Äh, förlåt ett dåligt skämt så här på kvällskvisten!
Citera
2004-06-25, 01:07
Medlem
Peniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av <::-\-47-/-::>

Kanske ännu ett skäl till att hålla trådarna on toppic!? Äh, förlåt ett dåligt skämt så här på kvällskvisten!

Det är OK, svårt bara att garantera att allla andra som också skriver i tråden håller sig till ämnet även de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in