Citat:
Ursprungligen postat av Derivative
Men helt otroligt! Har du verkligen 126 i iq? Seriöst vad är du vill? 126 i iq betyder inte ett skit. Skulle nog vilja påstå att minst en tredjedel i min klass på natur har en iq över 130.
Sedan får du dra av minst 10 på mensas och övriga internetbaserade tester eftersom dom oftast fungerar som glädjespridare i syfta att tjäna pengar.
Utifrån ditt inlägg verkar det som att du inte ens uppnår kvoten för att anses vara normalbegåvad. att du skolkade ifrån skolan tyder väl snarare att du är lat än intelligent. En intelligent person hittar alltid egna sätt att stimulera sin hjärna på.
Killen är 12 år ditt stolpskott, klart han inte verkar lika intelligent som en människa på 18 år då man utvecklas jävligt mycket under puberteten. Hans inlägg håller ju högre klass än dom flesta användarna på flashback.
Nima1:
Du kommer tjäna otroligt mycket i framtiden på att försöka få mer utmaningar i skolan. Jag gick den vägen du verkar vara på väg in på. Började skita i skolan fullständigt från ungefär 6an till jag började på universitet pga. jag var fullständigt ostimulerad. Något jag ångrar i efterhand.
Snacka med föräldrarna och säg att du tycker det är ostimulerande så kan dom säkert ta upp det med rektor.