Citat:
Ursprungligen postat av Fat bastard
Det vore ju tråkigt om du har rätt, godtycklig regeltolkning bidrar ju inte direkt till att öka trivseln på forumet.
Men jag frågar en fjärde gång och hoppas på ett klargörande svar:
Exakt vilken regel bröt detta tilltag mot?
Men jag frågar en fjärde gång och hoppas på ett klargörande svar:
Exakt vilken regel bröt detta tilltag mot?
Räkna inte med att få ett svar på din fråga, jag har snart tröttat ut Admin2 med mina frågor angående den varning som jag tycker är helt felaktig. Admin2 vill helt enkelt inte kommentera. Jag tror att de uteblivna svaren på frågor som gäller de "osynliga" reglerna, beror på att han/hon vet om att det faktiskt saknas stöd i någon nedskriven regel. Det blir oerhört svårt att ta en debatt utan att kunna luta sig mot någon riktig "lag".
Jag har aldrig klagat på en varning som har reell anknytning till de regler som faktiskt har beslutats av oss alla här på forumet under senhösten/våren. Jag tycker det har fungerat bra fram tills nu.
Jag vill minnas att vi fick ge förslag i en klistrad tråd om forumförändringar, därefter omarbetades en del av de gällande reglerna. Mycket bra och demokratiskt, att forumisterna fick vara med och utforma en del av reglerna i det forum som dom gillar att skriva i.
Men Admin2, du kan väl åtminstone svara på om du tycker att reglerna skall omarbetas? Behövs det nya regler.
En annan sak som jag tycker bör ändras är att de nu gällande regelverket bör klistras i det här forumet, just nu sitter de gamla reglerna klistrade.
Till sist önskar jag en glad midsommar till alla galningar, rättshaverister, offtopicare, hobbyrunkare, datanördar, "vicepittarna = modsen" samt gnällkukarna och administratörerna. "Alla på flashback alltså."