2004-06-24, 20:41
Bannlyst
Schaffer blev bannad i sju dagar för vad som i mina ögon är en skitsak, men den här "nya" medlemmen är det visst ingen moderator som bryr sig om:

http://217.75.104.59/scandinavia/member.php?userid=72346

Detta trots att h*n stulit en copyrightskyddad bild från mig och använder den som avatar, enbart i syfte att förlöjliga mig. Uppenbarligen är det mycket värre att skriva "Användare A = Användare B ?"...

Gjorde en "report post" på inlägget i princip så fort det skrivits, men har inte hört något från admin/2 eller någon moderator, och avataren finns fortfarande kvar.
Citera
2004-06-24, 20:52
Medlem
jobes avatar
Copyrightskyddad? Är det du på bilden, eller äger du den? Förstår iofs att du tycker det är trist att någon försöker förlöjliga dig. Hoppas det löser sig.
Citera
2004-06-24, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Schaffer blev bannad i sju dagar för vad som i mina ögon är en skitsak, men den här "nya" medlemmen är det visst ingen moderator som bryr sig om:

http://217.75.104.59/scandinavia/member.php?userid=72346

Detta trots att h*n stulit en copyrightskyddad bild från mig och använder den som avatar, enbart i syfte att förlöjliga mig. Uppenbarligen är det mycket värre att skriva "Användare A = Användare B ?"...

Gjorde en "report post" på inlägget i princip så fort det skrivits, men har inte hört något från admin/2 eller någon moderator, och avataren finns fortfarande kvar.

Ja jesus vad kul man kan ha. Vilken idiot. Åtgärd Admin!!!!
Citera
2004-06-24, 20:58
Medlem
Carcasss avatar
Egentligen borde du känna dig något ärad att puckot orkar lägga ner tid och energi på att förlöjliga dig. Skulle nog tro att denna person har varit hemligt kär i dig under en längre tid, men att du sedan sagt något olämpligt (som att du hatar fyllon), och således har puckot vänt sig emot dig, då drömmen om Mr. Wonderful blivit krossad.

När det gäller bilder och copyright, så är det nog inte många som figurerar här som äger copyright på deras avatarbilder...

Åtgärd bör förövrigt ha kommit för längesedan..
Citera
2004-06-24, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jobe
Copyrightskyddad? Är det du på bilden, eller äger du den? Förstår iofs att du tycker det är trist att någon försöker förlöjliga dig. Hoppas det löser sig.
Ja, det är jag på bilden.
Citera
2004-06-24, 21:00
Medlem
Registrerad: 2004-06-20
Senaste aktivitet: 2004-06-20 23:18

han har bara varit uppkopplad en gång och skrivit: jag tror Black metal är så jävla coolt
Citera
2004-06-24, 21:16
Inaktiv Administrator
admin2s avatar
Användaren är raderad. Tyvärr hittar jag inget troll som kan passa denna filur.
Citera
2004-06-24, 21:24
Medlem
jobes avatar
Citat:
Ja, det är jag på bilden.

Då förstår jag ännu bättre varför du snea ur. Om det är en privat bild, borde det inte vara någon i din bekantskapskrets, någon du känner? Kan väl inte vara så många här inne som vet hur du ser ut?
Citera
2004-06-24, 21:25
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Då förstår jag ännu bättre varför du snea ur. Om det är en privat bild, borde det inte vara någon i din bekantskapskrets, någon du känner? Kan väl inte vara så många här inne som vet hur du ser ut?

Spana i Caines info.. Bilden finns där. Så konspirationsteorierna krossas, tyvärr..
Citera
2004-06-24, 21:28
Medlem
jobes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carcass
Spana i Caines info.. Bilden finns där. Så konspirationsteorierna krossas, tyvärr..

Åfan, där ser man.
Citera
2004-06-24, 21:31
Bannlyst
admin2 - Tackar

Citat:
Jag har väl haft tre-fyra bilder uppe här förutom denna, så det är nog en hel del som känner igen mig.
Citera
2004-06-24, 21:32
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:

Som gammal moderator borde du veta att moderatorer inte kan radera varken användare eller avatarer. Hur vet du att inte moderator skickat PM till killen(?) eller om saken diskuterats i outlaw?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in