Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Mitt bokmärkesförslag då? Du ville ju specifikt till Nya ämnen, lägger du ett bokmärke dit behöver du bara klicka en gång, och inte två som en flytande topp-knapp hade krävt.
Ja, detta är väl det alternativ som står närmast till min önskan, även om det inte tillfredsställer mig helt. Det jag vill ha för att bli helt nöjd är ett musklick som tar mig längst upp på befintlig sida. Främst för att komma åt nya ämnen, men också för att se #1, mina pm och åtkomst till heta ämnen, nya inlägg osv
utan att behöva ladda sidan igen. Ett bokmärke som bara har samma funktion som "home" knappen skulle vara en bra lösning som jag helt klart skulle nöja mig med.
Förslaget om att binda en musknapp till "home" var också klockrent, men har redan alla knappar på musen upptagna.
Det som skulle kunna funka med att binda en musknapp är mouse3. Problemet är bara att jag använder denna för att
öppna länkar i nytt fönster. Skulle det gå att binda den knapp så när man trycker och inte hoovrar över en länk så går den "home" istället?
Hur gör jag för att göra detta om möjligt?