2005-03-25, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrypLekar
Ja någon renodlad homosexuell var väl Ulf knappast med flera heterosexuella förhållanden på sitt samvete. Bisexualitet finns dock inget tvivel på.

Dessutom tvivlar jag på att homosexuella skulle vara överrepresenterade bland sexualkannibalismen genom tiderna. Dom flesta där är fortfarande heterosexuella.

Arthur Shawcross, David Gore, Albert Fish, Issei Sagawa, Gary Heidnik, Dale Nelson m.fl för att bara nämna ett fåtal.

Klart att dom dom flesta är hetrosexuella precis som befolkningen är i övrigt.
Citera
2005-03-25, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NHB
Klart att dom dom flesta är hetrosexuella precis som befolkningen är i övrigt.

Jo, de flesta är hetero, MEN homosexuella är överrepresenterade i förhållande till sin andel av befolkningen. Förstår du skillnaden ?
Jag har sett amerikansk statistik som jag grundar detta på.
Citera
2005-03-25, 15:48
Medlem
Rorschachs avatar
Man kan inte kalla Ulf för homosexuell eftersom han verkar ha en väldig störd sexuall identitet. Han har ju haft samlag med barn, kvinnor samt män, skulle inte förvåna mig om han har andra sexuall beteenden.
Citera
2005-03-26, 14:46
Awaiting Email Confirmation
Kom i håg vem som sa det först

Det är ju ännu ej officiellt vilken diagnos Ulf Ohlsson fått. Det kommer att bli offentligt först vid den dag då dommen medelas.

Han är tydligen transa och den formella diagnosen kommer tydligen att bli...

Sexuellt perverterad transsexuellt störning, och sexuellstörning *UNS*.....
Citera
2005-03-26, 16:34
Medlem
Monikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mossad
Man kan ju fråga sig var alla feminister håller hus nu när sanningen troligen är att den här personen blev som han blev p g a hans mors "kvinnliga förtryck".

För det handlar väl om kollektivet här också?

Vad menar du att feminister skulle säga om saken?
Citera
2005-03-26, 17:05
Medlem
Kan det inte vara så enkelt att Ulf är omnisexuell?

Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Centauro
Jo, de flesta är hetero, MEN homosexuella är överrepresenterade i förhållande till sin andel av befolkningen. Förstår du skillnaden ?
Jag har sett amerikansk statistik som jag grundar detta på.
Citera
2005-03-26, 18:32
Medlem
Han är ett djävla missfoster till bögjävel som våldtagit, torterat och mördat en liten flicka och han borde ha dödsstraff för det. Hade jag varit flickans storebror hade jag sökt upp monstret och dödat honom med mina bara händer, det lovar jag att jag hade gjort....
Citera
2005-03-27, 15:47
Medlem
Saltets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawkster
UO är tydligen transa.
ja, kanske det. var har du läst det nånstans? det har gått mig förbi.
Han hade väl nåt ihop med sina hundar också?

F ö, nån gång kommer UO ut. Undrar vad han tar sig för då? Jag skulle inte vilja vara nån som vittnat emot honom. Jag tror han kommer att jaga vittnen i bästa Hannibal-stil.
Citera
2005-03-27, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltet
ja, kanske det. var har du läst det nånstans? det har gått mig förbi.
Han hade väl nåt ihop med sina hundar också?

F ö, nån gång kommer UO ut. Undrar vad han tar sig för då? Jag skulle inte vilja vara nån som vittnat emot honom. Jag tror han kommer att jaga vittnen i bästa Hannibal-stil.

Ska HAN fortsätta jaga folk, jag tycker det logiska borde vara att han blev jagad istället....men allt är inte alltid så logiskt, jag vet.
När de släpper ut honom, hoppas jag ändå att nån anhörig till något av offren tar på sig den ädla uppgiften att se till att Ulf får vad han förtjänar.
Citera
2005-03-28, 13:26
Medlem
Saltets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Centauro
hoppas jag ändå att nån anhörig till något av offren tar på sig den ädla uppgiften att se till att Ulf får vad han förtjänar.
just detta hände killen som mördade John Hron. Fast det skedde inne på anstalt. Han fick svåra hjärnskador, så svåra att han inte kan göra nånting numera. Ingen misstänkt för misshandeln.
Citera
2005-03-28, 14:32
Medlem
Rorschachs avatar
Citat:
just detta hände killen som mördade John Hron. Fast det skedde inne på anstalt. Han fick svåra hjärnskador, så svåra att han inte kan göra nånting numera. Ingen misstänkt för misshandeln.

Hamnade han i koma eller blev han så svår misshandlad att han inte kan röra sig? Är han fortfarande kvar på anstalten?
Citera
2005-03-28, 18:01
Medlem
Citat:

I John Hron-fallet var det väl inte några anhöriga som hämnades utan tvärtom de andra dömda som spöade upp honom? Vad jag har hört är han inte kvar på anstalten utan skadorna var så allvarliga att han släpptes tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in