• 2
  • 3
2012-08-09, 18:26
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UboatGuy
Repair Extreme hette detta, det klibbar ganska mkt men det luktar inte särskilt mkt. Jag kände heller ingen direkt smak av det när jag rökte.
Enligt säkerhetsdatabladet bryts det ned till kolmonoxid och koldioxid vid förbränning. Så det är väl ungefär som att andas in bilavgaser. Men snälla, skaffa riktigt papper.
Citera
2012-08-09, 21:37
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Om man inte har papper och tar vanligt papper, limmar på kanten så man kan rulla den, är det då farligt att röka den sen? För man röker ju upp lite lim också?

Vad är det du ska röka? Kan lova dig att det finns vettigare metoder än att använda lim, oavsett hur lite material du har hemma.
Citera
2012-08-09, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Vad är det du ska röka? Kan lova dig att det finns vettigare metoder än att använda lim, oavsett hur lite material du har hemma.
Vad har du för andra förslag då? Kan ju inte sitta och hålla fast det med fingrarna hela tiden.
Citera
2012-08-10, 02:27
Medlem
Citat:
Vad har du för andra förslag då? Kan ju inte sitta och hålla fast det med fingrarna hela tiden.

Rullpapper, bygg en bong eller dra ihop det mellan händerna bara!
Citera
2012-08-10, 11:19
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:

Först och främst kan jag ju rekommendera dig sökfunktionen som fungerar ypperligt, sen kan jag rekommendera dig tråden jag startade för att kanske få ett slut på inlägg som ditt.

https://www.flashback.org/t1917339
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in