Hej! Jag rensade härom dagen min hårddisk och lyckades skarapa ihop så jag fick 27GB ledig på min C: hdd men nu helt plötsigt så var det bara 3GB ledigt och jag har ingen aning om vad detta beror på, finns det något sätt att kolla nya filmer eller liknande som kan gömma sig på hårddisken? Det är ganska frustrerande med så lite utrymme när man inte vet vad det är som ligger och trycker.
Ja, jag har tömt papperskorgen, helt efter är jag inte
Systemåterställning's filerna har en tendens att lägga sig på min externa så dom tror jag inte det är, samt att jag brukar ta bort dom.. men jag får prova med TreeSize!
Välj att visa dolda mappar och filer så kommer du hitta en mapp som heter temp. Den lagrar massa halvfärdiga filer och annat trams som innan använts temporärt. Brukar vara ganska stor efter ett tag...
Brukar rensa min temp mapp lite nu och då, men jag verkar ha hittat probelemet, uppdatera cataclysm beta inatt och den hade blivit ganska stor efter senaste patchen men avinstallerade det nu eftersom jag inte spelar det så nu fick jag 40GB ledigt, men tack för alla tips! TreeSize free fungerade verkligen fint!
Jag har ett liknande problem, min C hårdisk där jag har windows och viktiga program liksom äts upp av sig självt. Känner hur paniken sprider sig när jag ser hur den sakta men säkert får mindre och mindre plats, från timme till timme.
Vet nån vad detta beror på? Virus? Kan det vara mozilla? Den sparar ju så jävla mycket.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!