knivhugg som jag fatta de....
vet inte om de var en knarkare utan kompisens tjej sa att han såg påtänd ut...
fråga aldrig vart de hände men de sluta i sista vagnen har jag för mej att hon sa..
vet inte vem killen är...
Vilken del av stan kommer de tre grabbarna som du känner från?
Lite tragiskt att tråden blir rätt ointressant för de flesta bitterbajsarna när det visar sig att gänget var svenskar. Hungriga gamarna på FB letar efter trådar där blattar hugger svenskar istället, och spyr ut sitt hat där.
Saken blir inte direkt bättre av att en neger provocerade från början. Ett ensamt nazi hänger kvar i tråden och anser att Sverige hade varit trevligare att leva i om bara fler svenskar hugger ner provocerande negrer istället för att gå därifrån.
Att vid trådstarter om våldsbrott gissa på en blatte innan info framkommer är lika ointressant som att skriva "Först!".
Ja, det var lite reflektion. Kan någon bekräfta Lasses story eller ska vi säga att det var så det gick till? Klarade sig allihop förresten? Svarten eller vad han nu var är i häktet så han verkar ju rätt OK. Kanske hade han skyddsväst eller så använde de andra smörknivar.
Jag känner han som sjung på spårvagnen och han är absolut ingen narkoman, svarting eller invandrare med kniv.
Han har vad jag vet ALDRIG burit kniv innan och jag är chockad över vad som hänt. Det stämmer inte. Han är världens snällaste människa.
Jag var inte med den här kvällen och kan inte säga vad som har hänt. Men han älskar hårdrock och när han blir full så kan han sitta lycklig och sjunga på spårvagnen, som världens gladaste lyckligaste (fulla) kille. Han älskar alla.
Det här känns helt sjukt i min värld. Vi får se vad rättegången säger sen. Jag är mest bara glad att ingen har dött.
Jag känner han som sjung på spårvagnen och han är absolut ingen narkoman, svarting eller invandrare med kniv.
Han har vad jag vet ALDRIG burit kniv innan och jag är chockad över vad som hänt. Det stämmer inte. Han är världens snällaste människa.
Jag var inte med den här kvällen och kan inte säga vad som har hänt. Men han älskar hårdrock och när han blir full så kan han sitta lycklig och sjunga på spårvagnen, som världens gladaste lyckligaste (fulla) kille. Han älskar alla.
Det här känns helt sjukt i min värld. Vi får se vad rättegången säger sen. Jag är mest bara glad att ingen har dött.
Hur stod det till egentligen? Olika bud på vem som var neger och inte. Någon som vet något eller ska vi stänga denna? Har det ens hänt?
I kvällens Svenska Hjältar fick en L M*a*l*m pris för att hon stoppade ett knivslagsmål på en spårvagn i Göteborg. Är det den händelsen som tråden handlar om? Om så är fallet, varför är det ingen, av alla s.k. vittnen som har skrivit här, som har nämnt henne? (Hur kan man ha missat henne liksom.)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!