• 1
  • 2
2010-10-24, 02:02
Medlem
Elparadisos avatar
Ricky Bruch gör comeback i gladporren, vilket sannolikt kommer ta död på extremporren

Edit: och all annan porr - tänkte inte på det
Citera
2010-10-24, 18:49
Medlem
quken99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Med utveckligen innom digital teknik så finns ju egentligen inga gränser, är inte helt otroligt att det innom den tidsramen kommer bli billigare att framställa porren digitalt än att ha riktiga skådisar som gör den (och att den fortfarande ser "riktig" ut).

Så just denna, vilket gör att man undrar om du kanske har rätt ändå:

http://xhamster.com/movies/411266/3d...irl_sluts.html

Kolla in avsugningen som börjar vid 44:20. Mycket verklighetstrogen. Synd bara att de där Japanerna ska vara så paranoida och måste pixla en animerad kuk
Citera
2010-10-24, 19:07
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quken99
Så just denna, vilket gör att man undrar om du kanske har rätt ändå:

http://xhamster.com/movies/411266/3d...irl_sluts.html

Kolla in avsugningen som börjar vid 44:20. Mycket verklighetstrogen. Synd bara att de där Japanerna ska vara så paranoida och måste pixla en animerad kuk

Dom har ganska strikt lagstiftning, om dom inte pixelerar så får den inte distrubieras i japan.
Citera
2010-10-24, 21:27
Bannlyst
Jag hoppas att dom slutar med analscener, men det lär ju inte hända.
Citera
2010-10-24, 22:04
Medlem
Cyborg och monster knull lär bli 2020-talets stora grej med Japanerna i spetsen, kanske börjar redan efter 2010. Jag har redan råkat se tendenser för monster knullandet riktigt vidrigt, vidrigare än extrem anal för min del. Då pratar jag om gegga och en äcklig atmosfär överlag med tentakler som fistar och knullar sönder små gulliga tjejer. Det som lär komma är män som skaffar nanokukar med diverse modifikationer. Där har ni framtiden.
Senast redigerad av mrlove 2010-10-24 kl. 22:11.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in