2010-10-23, 15:50
Medlem
Kamph0rans avatar
Den tanken slog mig precis i och med sändningen på TV4 just nu. Finns det några "helsvenska" (svenskar utan rötter i dessa länder) som är Syrianska-supportrar?

Jag har sett en del matcher med dom på tv, men nu när jag tänker efter så kan jag faktiskt inte minnas att jag sett någon när dom filmat läktarna.
2010-10-23, 15:54
Medlem
Skulle inte tro det. Det är mer troligare att Assyriska skulle ha det, då de ser sig som "hela Södertäljes lag" tillskillnad från Syrianska.

Annars så är det en jävla skam att Syrianska med all förmodan går upp till Allsvenskan, ett skitlag som lever på en falsk historia med en ledning som har flera kriminella kopplingar tillskillnad från det mer professionella och rena Assyriska.
2010-10-23, 15:59
Medlem
Kamph0rans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForvirradUnge
Skulle inte tro det. Det är mer troligare att Assyriska skulle ha det, då de ser sig som "hela Södertäljes lag" tillskillnad från Syrianska.

Annars så är det en jävla skam att Syrianska med all förmodan går upp till Allsvenskan, ett skitlag som lever på en falsk historia med en ledning som har flera kriminella kopplingar tillskillnad från det mer professionella och rena Assyriska.

Är på din sida där. Hoppas dom torskar och Sundsvall kan vinna...
2010-10-23, 16:40
Medlem
Kesslers avatar
Fy fan, mycket hellre Assyriska. Syrianska är kriminella pizzabagare hela bunten medan Assyriska iaf. har en del hederliga supportrar.
2010-10-23, 16:41
Moderator
vfs avatar
Inget för forumet fotboll/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in