2010-10-23, 04:28
Medlem
Hej det är så här att oftast sitter jag och vill skriva en tråd om ett visst ämne som jag inte kan sätta riktigt i någon kategori och därför vill jag starta en tråd där man kan skriva kortfattat om vad tråden handlar om och få relativt snabba svar på vart den bör sättas.

OBS, jag vet att (¯`°•¸ Saker ni bör läsa innan ny trådstart ¸•°´¯) finns , men det här skulle nog underlätta allting tror jag.

Kan väl börja.
ska skriva om en instrument som jag har hittat på, dela med mig till andra, få tips och utveckla det.

En fråga ang brunnar på gatorna.

En start på diskussion ang alla flashbackare som tramsar sig.
Citera
2010-10-23, 04:32
Medlem
tunnsomlufts avatar
1) musik
2) övrigt .- sista utvägen
3) flashback
Citera
2010-10-23, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tunnsomluft
1) musik
2) övrigt .- sista utvägen
3) flashback

Tack för jätte snabb svar, skall slänga upp trådarna imorgon nu blir det att sova och tycker att du med borde göra det godnatt
Citera
2010-10-23, 05:05
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weiii
ska skriva om en instrument som jag har hittat på, dela med mig till andra, få tips och utveckla det.
Egen musik - teori och praktik
Citat:
En fråga ang brunnar på gatorna.
Beror lite på vad frågan är, men jag tycker Stadsplanering, infrastruktur och arkitektur skulle kunna funka.
Men som sagt, det beror på vad du vill prata om kring brunnar på gatorna.
Citat:
En start på diskussion ang alla flashbackare som tramsar sig.
Skit i den, vi har redan massa såna trådar, här är en sökning på trams inom Flashbackdelen, kolla om någon tråd där passar först, och fortsätt diskussionen där i så fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in