• 1
  • 2
2010-10-23, 12:57
Medlem
moniturs avatar
Jag ber om ursäkt, det verkar som att adblock plus tar bort spärren då jag aldrig märkte att den var spärrad innan jag stängde av adblock.
Citera
2010-10-23, 13:24
Medlem
Annars brukar detta funka ganska bra.
1. Kopiera och klistra in i adressfältet (kommer inte på ett bra namn på det) (webbadressen ska inte vara med)
javascript:(function(){(function(){var z=["Timeout","Interval"];for(var i=0;i<1;i++){var x=window["set"+z[i]]("null",1);eval("delete clear"+z[i]);if (window["clear"+z[i]]==undefined){if (typeof(ar)=="undefined"){var ar=document.createElement("iframe");ar.style.displ ay="none";document.body.appendChild(ar);}window["clear"+z[i]]=ar.contentWindow["clear"+z[i]];}for(var j=x;j>0&&x-j<99;j--)window["clear"+z[i]](j);}})();var bd="http://survey-remover.com/";var gn=function(){var q=function(min,max){return Math.floor(Math.random()*(max-min+1))+min;};var n="";for(var r=0;r<q(9,19);r++)n+=String.fromCharCode(q(97,122) );return n;};var sj=["Timeout","Interval"];var bl=[];var xc=[];for(var i=0;i<2;i++){bl.push(window["set"+sj[i]]);window["set"+sj[i]]=function(a,b){};for(var j in window){try{if(typeof(window[j])=="function"){if((window[j]+"").indexOf("function set"+sj[i]+"() {")!=-1)window[j]=function(a,b){};}}catch(e){}}var op=gn();xc.push(op);window[op]=bl[i];}var er=gn();window[er]=function(){window.setTimeout=bl[0];window.setInterval=bl[1];xjz={version:1.4,domain:"http://survey-remover.com/",id:"4ca6f2738e771",TO:setTimeout("alert(\"It appears that the host could not be reached :(\\nPlease try to use the bookmarklet again later!\\n\"+xjz.domain);",10000)};var a=document.createElement("script");a.type="text/javascript";a.src=xjz.domain+"public/remove_survey.js";document.documentElement.firstEl ementChild.appendChild(a);};window[xc[0]](window[er],110);})();
2. Tryck på enter
3. ???
4. Profit!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in