2010-10-22, 20:43
Medlem
Hejsan.

Tänkte byta email på denna användare och undrar då när jag gjort det, måste jag vänta 72 timmar alternativt pröjsa 30 kr?
Citera
2010-10-22, 20:47
Medlem
Skumt så är det kanske =)
Citera
2010-10-22, 20:57
Medlem
dumbaZs avatar
maila någon moderator.
Citera
2010-10-22, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dumbaZ
maila någon moderator.

Trodde att någon moderator skulle svara
Citera
2010-10-22, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cumulus
Hejsan.

Tänkte byta email på denna användare och undrar då när jag gjort det, måste jag vänta 72 timmar alternativt pröjsa 30 kr?

Det där har aldrig hänt mig, när jag bytt så har det funkat.
Har dock vart tvungen att bekräfta mail-byte via länk har jag för mig, men har aldrig behövt vänta eller betala.
Citera
2010-10-23, 12:38
Medlem
Imirons avatar
Såhär gör jag, jag tror det ska funka för vanliga medlemmar också.

Tryck på symbolen med den korsade skiftnyckeln och skruvmejseln. Den finns uppe i högra hörnet. Du ska alltså inte trycka på något i menyn som kommer upp när man håller musen över symbolen, utan trycka på själva symbolen.

Då kommer du till "kontrollpanelen". Det finns en liten meny till höger, där trycker du "Redigera e-post & lösenord".

Jag vet ingenting om att bytet skulle göra att du blir avstängd i 72h.
Citera
2010-10-23, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Såhär gör jag, jag tror det ska funka för vanliga medlemmar också.

Tryck på symbolen med den korsade skiftnyckeln och skruvmejseln. Den finns uppe i högra hörnet. Du ska alltså inte trycka på något i menyn som kommer upp när man håller musen över symbolen, utan trycka på själva symbolen.

Då kommer du till "kontrollpanelen". Det finns en liten meny till höger, där trycker du "Redigera e-post & lösenord".

Jag vet ingenting om att bytet skulle göra att du blir avstängd i 72h.

Okej, jag bytte mail på min nya användare nu och fick detta från flashback. (har ersatt nicket och siffrona med xxxxx)

Hej xxxxxxx,

Tack för att du registrerat dig på Flashback Forum! Vi är glada att du har valt att vara en del av vårt forum och vi hoppas att du kommer att trivas.

Det tar tre dygn innan ditt konto aktiveras.

Vill du aktivera ditt konto direkt, så skickar du ett SMS (som kostar 30 kronor) med texten "FLASH xxxxx" till 72120. Ditt konto blir då aktiverat omgående.

Tack igen, Flashback Forum

Citera
2010-10-23, 20:17
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Okej, jag bytte mail på min nya användare nu och fick detta från flashback. (har ersatt nicket och siffrona med xxxxx)

Hej xxxxxxx,

Tack för att du registrerat dig på Flashback Forum! Vi är glada att du har valt att vara en del av vårt forum och vi hoppas att du kommer att trivas.

Det tar tre dygn innan ditt konto aktiveras.

Vill du aktivera ditt konto direkt, så skickar du ett SMS (som kostar 30 kronor) med texten "FLASH xxxxx" till 72120. Ditt konto blir då aktiverat omgående.

Tack igen, Flashback Forum

Nu när du säger det tror jag att jag också fick det där, tror det är en bugg bara. De tror liksom att du är nyreggad och du får meddelandet, men vad jag vet ska du inte alls vara avstängd i tre dagar.
Citera
2010-10-23, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Nu när du säger det tror jag att jag också fick det där, tror det är en bugg bara. De tror liksom att du är nyreggad och du får meddelandet, men vad jag vet ska du inte alls vara avstängd i tre dagar.

Okej. Och hur fixar jag så att jag slipper vara avstängd i tre dagar då?
Citera
2010-10-23, 23:32
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Okej. Och hur fixar jag så att jag slipper vara avstängd i tre dagar då?
Jag TROR inte du blir avstängd. Det står bara det. Så var det för mig, men då var jag moderator. Så jag vet faktiskt inte säkert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in