2010-10-22, 16:03
Medlem
Vilka har tillgång till den? Kan admins se den? Finns det intresse hos admins att nånsin kolla vad användare har för mail?

Tack på förhand,
juniormongol
Citera
2010-10-22, 16:49
Bannlyst
Verkar som att en admin får svara på det där.
Citera
2010-10-22, 17:21
Medlem
charkovs avatar
En mailadress är väl inget konstigt eller märkvärdigt. Visst, admin kan nog se användares mailadresser.
Men sen vem som i verkliga livet står bakom adressen är en helt annan sak att ta reda på!.
Citera
2010-10-26, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charkov
En mailadress är väl inget konstigt eller märkvärdigt. Visst, admin kan nog se användares mailadresser.
Men sen vem som i verkliga livet står bakom adressen är en helt annan sak att ta reda på!.

Inte ifall man har sitt namn som sin mailadress. Jag undrar bara min anonymitet är säker, det bör den ju vara då det är lite av Flashbacks flagga.
Citera
2010-10-26, 19:31
Medlem
Mhaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juniormongol
Inte ifall man har sitt namn som sin mailadress. Jag undrar bara min anonymitet är säker, det bör den ju vara då det är lite av Flashbacks flagga.

Fast det är ju du som är ytterst ansvarig, att någon på flashback (dvs admin eller dyl.) kan se användares mail känns inte helt fjärran, de kommer dock inte att outa den. Men om du använder en personlig mail så ökar ju självklart risken att du skulle bli outad om någon får tag på en lista med mail/användare.
Citera
2010-10-26, 22:57
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Ja, admin(s) (och givetvis teknikerna) kan se din regmejl, men däremot kan modsen inte göra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in