Citat:
Du är uppenbarligen överens om att NF inte talar sanning, men uppfattar det annorlunda än andra.
Det är inte bara jag som tror NF möter paret Palme ganska nära hörnan (mordplatsen). Och jag tror PU till skillnad från dig, delar vår uppfattning om detta.
källa: https://streamable.com/es6xc
Det är inte bara jag som tror NF möter paret Palme ganska nära hörnan (mordplatsen). Och jag tror PU till skillnad från dig, delar vår uppfattning om detta.
källa: https://streamable.com/es6xc
Tyvärr är det uppenbart av dina resonemang att du hittar på efter hand och deformerar saker så att det skall passa in i dina fantasier. Så som man inte kan arbeta för att nå någon klarhet.
Tyvärr är det ju så att förhörsledare inte utvärderar och tolkar utan endast redovisar utsagor medan rätten värderar dem som samtliga domare gjort när det gäller LP:s utpekande av CP på väldigt tydliga sätt.
Sakligt sett finns det som sagt väldigt tydliga tecken på vad som är vittnespykologiska fenomen som man inte vare sig kan ta som sanning eller använda för vidlyftiga tolkningar och vad som är reellt. Särskilt uppenbara utveckligar av iakttagelser över tid och med tilläggsinformation är ett stort NONO att bygga på.
Att så inte gjorts av både utredare tidigare och av amatördetektiver är en stor del av förklaringen till att man gått vilse och gett utrymme för uppenbara lögner och avledningar som alla handlar om samma sak.
WT-personer, övervakning av OP och blå duster kring omfattande närvaro av Civila spanare i området som än idag det mörkas och ljugs kring och där det kan vara framgångsrikt att söka.
Tyvärr ligger det ju i mytomanens natur att aldrig erkänna ens de mest uppenbara felsluten men för din egen skull bör du nog sluta driva detta. Ingen kring dig kommaer att ta något på allvar du påstår och det lär ge dig problem i livet.
Tro och systematiska desinformatörer kan inte förändra den objektiva systematiskt deducerade bilden ett dugg.

) som omgav "den store blonde" enligt uppgifter från Västerlånggatan och andra platser?