Citat:
Ursprungligen postat av
Africanized
Förlåt men nu måste jag hoppa in.
nyheten att SE är potentiell mördare kommer från källan magasinet filter.
detta magasin är ju bla. dom som förnekar att ryssarna alls kränkt sverige med ubåtar. Stark knutna till S propaganda.
- är mordet utfört av andra kretsar än S-märkta så har dom nog rätt.
-finns det kopplingar till S så är det en rökridå.
Jag har haft på känn hela våren att de nya uppgifterna i Palmemordet är en del i valkampanjen, att KP gick ut i TV tex.
Jag förväntade mig därför att vi skulle få lite mer info nu närmare valet, vilket vi nu fick.
Vår Socialdemokratiska statsminister mördad av en Moderat med extremhögersympatier?
Kan ju vara bra för Socialdemokraterna om det används på rätt sätt.
Tyvärr för dem så är bruset så väldigt högt nu vad gäller invandring, lag och ordning och integration att jag inte tror att svenska folket orkar bry sig om vem som mördade vår statsminister för dryga trettio år sen.
För övrigt tror jag att SE kan vara mördaren eller en medhjälpare men i så fall är det ju väldigt tydligt att det rör sig om en större konspiration där han bara är en del. Den bakomliggande gruppen vågar man nog inte avslöja. De två poliserna som förhörde SE och var väldigt intresserade av honom, de blev ju plötsligt omplacerade, av någon konstig anledning. Skandias säkerhetsvakt var också väldigt misstänksam och ville öppna dörren till hans kontor, som var låst med särskild nyckel, men det var plötsligt inte längre polisen intresserad av.
Men det är ju effektivt att offra "SE" eftersom han inte är i livet och inte kan avslöja något och inte heller försvara sig.