2004-10-12, 23:57
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fogelberg
:OT ON:Snälla, jag hoppas du var toppad när du skrev detta... jag fann 20 stavfel :OT OFF:
.

Vad menar du? Jag förstår ingenting.
Citera
2004-10-13, 11:52
Medlem
Fogelbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Vad menar du? Jag förstår ingenting.
nehej... okej, men då förstår jag...
Citera
2004-10-14, 00:02
Bannlyst
en kuslig grej är att "33-åringen" hittades mördad, skjuten med ett nackskott på en åker i Texas, med plånboken kvar i brallan...
Citera
2004-10-14, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Bungle
en kuslig grej är att "33-åringen" hittades mördad, skjuten med ett nackskott på en åker i Texas, med plånboken kvar i brallan...

Och mördaren sitter i fängelse. Svartsjukedrama. Så där behöver du inte gräva vidare
Citera
2004-10-15, 00:35
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prestige2k
Och mördaren sitter i fängelse. Svartsjukedrama. Så där behöver du inte gräva vidare
Var är källan till "svartsjukedramat"??

Hur det än förhåller sig så är det kusligt att 2 av OP:s misstänkta mördare dör.
Citera
2004-10-15, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Hur det än förhåller sig så är det kusligt att 2 av OP:s misstänkta mördare dör.

"Privatspanaren xxx xxx, 57, om vars mystiska död jag berättade förra gången, hittades livlös på en bänk på Vårbergs tunnelbanestation i sydvästra Stockholm"

Läs även denna: http://www.nationalmordet.nu/0103.html

Fast med tanke på hur många som är berörda av en statsministers död på ett eller annat sätt och att det är nästan 20 år sedan så är det väl inte så konstigt att några har lämnat in.
Citera
2004-10-15, 01:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Var är källan till "svartsjukedramat"??

Victor Gunnarsson blev mördad av en polis efter han hade börjat träffa dennes fd kvinna. Om jag inte missminner mig så hittades han naken och skjuten två gånger. Gällandes källor så får jag vid den här tidpunkten hänvisa till något TV3 program som visades inte alltför länge sedan
Citera
2004-10-15, 08:53
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prestige2k
Victor Gunnarsson blev mördad av en polis efter han hade börjat träffa dennes fd kvinna. Om jag inte missminner mig så hittades han naken och skjuten två gånger. Gällandes källor så får jag vid den här tidpunkten hänvisa till något TV3 program som visades inte alltför länge sedan
Och det anser du trovärdigt?
Citera
2004-10-15, 09:00
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av internet
"Privatspanaren xxx xxx, 57, om vars mystiska död jag berättade förra gången, hittades livlös på en bänk på Vårbergs tunnelbanestation i sydvästra Stockholm"

Läs även denna: http://www.nationalmordet.nu/0103.html

Fast med tanke på hur många som är berörda av en statsministers död på ett eller annat sätt och att det är nästan 20 år sedan så är det väl inte så konstigt att några har lämnat in.
Jo, jag har läst en del av Krantz och tycker att han har en hel del poänger.
Men 100% sanning kan man inte förvänta sig om något så länge vi lever i denna korrupta och förljugna samhällsform.
Citera
2005-03-15, 11:14
Medlem
[PALME] Gubben i Lund som pekar ut Palmemördaren?

Har i Lund och genom media stött på honom, han som springer omkring med ett plakat och pekar ut och vill att man ska ringa en person som enligt honom har med Palmemordet att göra.. Vem e han o vad e det han påstår egentligen?
Citera
2005-03-15, 11:16
Medlem
SÖK!
http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=118839&highlight=stellan+hagmalm
Citera
2005-03-15, 11:19
Medlem
sorry men tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här