Citat:
Ursprungligen postat av
Thunderbird-60
Ber om ursäkt Mäster Boudine, tänkte för en stund lägga mig på din nivå och testa hur det känns
Spammar jag detta nu i några veckor dagligen så blir det ju sanning..har jag fått lära mig här nu
Nä.
Tänkte jag skulle blanda mig seriöst i diskussionerna runt mordet om dessa någon gång skulle beröra min uppfattning om detta (och det är INTE landsförrädarspåret), men så verkar inte fallet bli och det känns fullkomligen meningslöst att gå in på det ämnet så som andra blir behandlade här så fort dom har en annan syn på saker och ting än vad du har. Tror inte din drivkraft här inne är att komma vidare i mordfallet utan du vill ha uppmärksamhet, bli topp postare och är förmodligen mest här för att driva folk till vansinne på rent j-velskap.
Jag ska låta dig spamma och tramsa vidare ifred nu, ha det gott
Tack och adjö!
"(och det är INTE landsförrädarspåret)". No shit ? Trodde för ett ögonblick att du tillhörde åsiktsmonopolet med boboslacke i spetsen, sorry ..
Ja, vad är min drivkraft .. Drar gärna en lans för fair play om någon råkat illa ut vilket jag är övertygad om att Christer Pettersson gjorde. Med sin bakgrund var Pettersson chanslös och prisgiven när rättsmaskineriet väl fått klorna i honom. Jag föraktar osanning och påhitt, och jag tror inte för ett ögonblick att LP:s utsagor är med verkligen överensstämmande; att så ytligt repas av en missriktad kula som LP påstod sig ha blivit under det tumult som rådde går inte att åstadkomma på en miljon försök. Jag tror det är bogus, och jag tror det är därför Lisbet Palme vägrade låta rättsläkare på Sabb undersöka "skadan". Vidare tror jag att Olof Palme träffades av båda kulorna, och att Lisbet Palme för att förändra den bilden - hörnstenen i det som skulle följa - talade osanning när hon påstod att även hon blev skjuten. Att Lisbet Palme således kan ha varit delaktig i mörkläggningen. Om inte förr.
Nej, jag är inte intresserad av uppmärksamhet, och om jag rankas som bottenpostare är det helt okej.
Avslutningsvis: Om jag driver åsiktsmonopolet till vansinne med mina inlägg så ger jag högaktningsfullt fan i det, så är det.