Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-08, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
Har ingen uppgift på hur många inlägg jag har postat i den här tråden, men du kanske vet ?

Vid det här laget borde du veta på ett ungefär hur många i den här tråden som delar din syn på huruvida Anna H bör förhöras igen eller inte. Samla då dessa och så kontaktar ni PU och kräver ett nytt förhör vettja. Att älta detta här i tråden dag ut och dag in kommer du definitivt ingen vart med. Eller hur?
Citera
2013-08-08, 09:12
Bannlyst
Det verkar inte bättre än att PR- och kommunikationsmänniskan Uddis/Boboslacke har släppt lös några av sina blodhundar i tråden, för att bita en av hararna i småbitar. Ja, kan man inte kapa en hel flashbacktråd för att lobba intensivt och agitatoriskt för ett enda mordmotiv, landsförrädarspåret, så trashar man hela tråden istället. De brända jordarnas politik?
Citera
2013-08-08, 09:45
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OilersFan
Förhör med Anna Hage, 2 april 1986.

Anna Hage: Det har jag tänkt väldigt mycket på vad hon har sagt, för samtidigt som jag tittar upp så står det en tjej mot Dekorimahörnet och då kräks hon, för det ser tydligen rätt oapptitligt ut och då tittar jag upp på Lisbet igen och då är hon på väg emot mig, sen försöker hon knuffa undan mig med då fortsatte jag igen och hon säger någonting om den där lilla till trotoaren, det är något om att han var dum och så där, någonting men jag har försökt tänka på det men det går inte.

Förhörsledaren: Säger hon någonting typ att det verkar som att hon kände igen personen, denne man?

Anna Hage: Det var någonting om att hon sa att han var en ruggig människa eller någonting sånt där.

Att det skulle vara riktat mot OP är rent skitsnack signerat desinformatören TBoudine.
Tack! Det är ett intressant avsnitt som jag bara hade läst slarvigt, men med tanke på sitiationen så tolkar jag in att LP syftar på AH med så stort avståndstagande att hon inte ens riktar sig till henne: "den där lilla ... dumma ... ruggiga människan".
Citera
2013-08-08, 10:10
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baudolino
Det exakta antalet är inte viktigt. Den volym du tar av tråden
motsvaras inte av innehållet som mest är upprepningar.
Har du noterat att många här tycker så?

Ja, alla som föredrar det felaktiga landsförrädarspåret framför alla andra spår tycker naturligtvis så.
Citera
2013-08-08, 10:14
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tundra2000
Det verkar inte bättre än att PR- och kommunikationsmänniskan Uddis/Boboslacke har släppt lös några av sina blodhundar i tråden, för att bita en av hararna i småbitar. Ja, kan man inte kapa en hel flashbacktråd för att lobba intensivt och agitatoriskt för ett enda mordmotiv, landsförrädarspåret, så trashar man hela tråden istället. De brända jordarnas politik?

Landsförrädarföreträdarna jobbar frenetiskt för att få oinskränkt makt över tråden, det är uppenbart. Att det finns sponsorer bakom dem är lika uppenbart.
Citera
2013-08-08, 10:33
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Tack! Det är ett intressant avsnitt som jag bara hade läst slarvigt, men med tanke på sitiationen så tolkar jag in att LP syftar på AH med så stort avståndstagande att hon inte ens riktar sig till henne: "den där lilla ... dumma ... ruggiga människan".

"så tolkar jag in .." Anna Hage har tolkningsföreträde beträffande vad hon hörde Lisbet yttra under AH:s fruktlösa upplivningsförsök. Anna Hage, som hon rimligen bör förstås, har inte missförstått nånting, LP menade OP med sitt yttrande men AH orkade eller vågade inte försvara sin utsaga i polisförhöret när det kom till tingsrätten, hon trodde kanske inte att hon skulle bli trodd på sitt ord. På goda grunder skulle jag förmoda, en nittonårig tjejs ord väger inte mycket i tingsrätten om hon blir motsagd av en nybliven statsministeränka, det begriper vem som helst. Vid ett omtag under Dag Anderssons ledning med samtliga vittnen tror jag Anna Hage skulle känna situationen mindre pressande.
Citera
2013-08-08, 11:18
Medlem
Det var AH som sköt framifrån och Mehemet som sköt bakifrån! Jag tror inte, jag VET
Citera
2013-08-08, 11:41
Bannlyst
Var inne i tråden som handlar om Barbro- och Leongrupperna (mycket intressant tycker jag) och hittade nedanstående inlägg av Zorze. Men min fråga är: vad har då ev. dessa hemliga och i vissa fall smått obskyra grupper med MOP att göra? Jag menar, det är ju hur lätt som helst (för folk som är skapligt initerade i IB/SSI och SÄPO-världen) att klämma ur sig enskilda individers namn och skumma, hemliga organisationer i en enda röra? Men det betyder ju inte att de här grupperna hade med MOP att göra? Hur har t.ex Zorze då tänkt knyta nedan nämnda Barbro, idag 90 år gammal, till mordplatsen på Sveavägen 1986? För man kan ju inte bara hålla på att haspla ur sig en massa människors namn hursomhelst härinne och göra en massa insinuationer runt om dem. Det måste väl nästan ligga på gränsen till förtalsbrott väl?

"013-06-27, 06:06 #65
zorze
Medlem
zorzes avatar
Reg: Jan 2009

För er som vill forska i ,ursprungsBarbro.Namnet är B**** ****i*g, Hässelby.Gift med underrättelseofficer *** S****g. (OBS: Jag ersatte fler bokstäver i parets namn med stjärnor än Zorze )

Kolla FRO och Lotta kåren ,Bromma krets.

Senare "Barbro grupper" som mer tillhörde SÄPO sfären, blev rekrytbas in till Leon grupper, eftersom SÄPO ville få bättre insyn i Leon grupperingar.

Har upptäckt att min gröna lampa lyser ,som om jag är inloggad, fast jag inte är det.Har inte tid att hitta orsaken,vet att andra med IE9 har samma problem.Så jag är inte här 24/7.
Senast redigerad av zorze 2013-06-27 kl. 06:09.
Senast redigerad av tundra2000 2013-08-08 kl. 12:37.
Citera
2013-08-08, 11:43
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderbird-60
Det var AH som sköt framifrån och Mehemet som sköt bakifrån! Jag tror inte, jag VET

Ja, det låter ju övertänkt .. Begåvats med inverterad IQ ?
Citera
2013-08-08, 12:55
Medlem
zorzes avatar
Tänk till nu Tundra!!Har Barbro grupp något med MOP att göra? Eller Leon gruppering?

Varför är diskussion om de här grupperna intressant gällande MOP?

Är grupperna White Trash?

Vad är det Frånstedt säger till Jallai i intervjun egentligen?
Senast redigerad av zorze 2013-08-08 kl. 13:01.
Citera
2013-08-08, 12:55
Medlem
Glöm inte Anders Delsborn:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16102122.ab

Förhören med honom är skrattretande undermåliga och han verkar senare bli misstrodd då hans vittnesmål alls inte stämde med den som vet bäst - LP. När PU lyssnat på LP har man helt sonika diskvalificerat Delsborn. Helt fantastiskt. Man skulle ha gjort precis tvärtom och mordet hade varit löst.
Citera
2013-08-08, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
Ja, det låter ju övertänkt .. Begåvats med inverterad IQ ?

Ber om ursäkt Mäster Boudine, tänkte för en stund lägga mig på din nivå och testa hur det känns

Spammar jag detta nu i några veckor dagligen så blir det ju sanning..har jag fått lära mig här nu

Nä.

Tänkte jag skulle blanda mig seriöst i diskussionerna runt mordet om dessa någon gång skulle beröra min uppfattning om detta (och det är INTE landsförrädarspåret), men så verkar inte fallet bli och det känns fullkomligen meningslöst att gå in på det ämnet så som andra blir behandlade här så fort dom har en annan syn på saker och ting än vad du har. Tror inte din drivkraft här inne är att komma vidare i mordfallet utan du vill ha uppmärksamhet, bli topp postare och är förmodligen mest här för att driva folk till vansinne på rent j-velskap.

Jag ska låta dig spamma och tramsa vidare ifred nu, ha det gott

Tack och adjö!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in