2009-03-07, 22:10
  #4093
Medlem
portnoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif D
Det är ju Crister Pettersson i drag...

Japp. Ljust hakparti. Mörk blick. Vaggande gång.



Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
NU pekade du på något alldeles väsentligt: Som jag påpekat ett antal gånger innan - Varför var det ingen som tittade i LPs handväska?????
Vad hade hon där - förutom partiets lilla röda ?



Jadå NiP, det var dina inlägg jag hade som förlaga för den delen av skämtet.




Citat:
Ursprungligen postat av rattelsnake

Nu gasar vi och lyssnar på Pluton Svea och går ut och sparkar ner allt på stan!

http://www.youtube.com/watch?v=oMxF7uqKOZw&feature=related

Mja, sparka på papperskorgar och lyssna på sån där "musik" får skallerorm göra själv...
__________________
Senast redigerad av portnoy 2009-03-07 kl. 22:12.
Citera
2009-03-07, 22:14
  #4094
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av portnoy
Mja, sparka på papperskorgar och lyssna på sån där "musik" får skallerorm göra själv...

Skämtar bara.

Jag är ingen skallerorm.
Det stavas rattlesnake.
Citera
2009-03-07, 22:15
  #4095
Medlem
portnoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattelsnake
Skämtar bara.

Jag är ingen skallerorm.
Det stavas rattlesnake.

Jag vet. Trodde du stavat fel vid registreringen.


F.ö. : Vilken hyvens kul lördagskväll i Palmetråden!
__________________
Senast redigerad av portnoy 2009-03-07 kl. 22:17.
Citera
2009-03-07, 22:16
  #4096
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av portnoy
Jag vet. Trodde du stavat fel vid registreringen.
Nix .
Citera
2009-03-07, 22:19
  #4097
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rattelsnake
Skämtar bara.

Jag är ingen skallerorm.
Det stavas rattlesnake.

Helt rätt.

Du är varken giftig eller farlig.

Men, oj vilken dålig humor.
Citera
2009-03-07, 22:21
  #4098
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utredaren
Helt rätt.

Du är varken giftig eller farlig.

Men, oj vilken dålig humor.

Bättre dålig humor än ingen alls... gubbjävel

Missa inte hemvärnsövningen i morgon.!
Citera
2009-03-07, 22:27
  #4099
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rattelsnake
Bättre dålig humor än ingen alls... gubbjävel

Missa inte hemvärnsövningen i morgon.!


Sorry är inte med i hemvärnet.

Humor har jag. Jag till och med skämtade med dig för några dagar sen men då raderade ju moderatorerna mina inlägg.

Gå nu och lägg dig och nyktra till.
Citera
2009-03-07, 22:28
  #4100
Medlem
portnoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattelsnake
Bättre dålig humor än ingen alls... gubbjävel

Missa inte hemvärnsövningen i morgon.!


Såsåså nu ska vi "sanningssökare" hålla sams och inte gnabba.
Citera
2009-03-07, 22:31
  #4101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utredaren
Sorry är inte med i hemvärnet.

Humor har jag. Jag till och med skämtade med dig för några dagar sen men då raderade ju moderatorerna mina inlägg.

Gå nu och lägg dig och nyktra till.

De är duktiga de där moderatorerna .
Ta snällt din medicin nu.
Citera
2009-03-07, 22:36
  #4102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rattelsnake
De är duktiga de där moderatorerna .
Ta snällt din medicin nu.

Sorry igen. Tar ingen medicin och behöver ingen.

Men du behöver lite hyfs. Hm inte så lite heller.
Citera
2009-03-07, 22:39
  #4103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utredaren
Sorry igen. Tar ingen medicin och behöver ingen.

.

......well..
Citera
2009-03-07, 22:41
  #4104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rattelsnake
......well..

Du glömde kommentera


Citat:
Men du behöver lite hyfs. Hm inte så lite heller


Eller vid närmare eftertanke så utelämnade du denna del med flit.

Ohyfsad flit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in