Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
13-01-01, 12:45
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakeclawson
Nej, det var exakt vad man inte gjorde ditt korkade troll. Televerket kontrollerade men hittade inga tecken på avlyssning.

Detta har flera användare, däribland jag, redan påpekat för dig flera gånger.

Andrahandsuppgift visserligen, men det var exakt vad Televerket påstods ha gjort. Sannolikt, för att inte säga helt säkert, utan överordnade chefers och ledningens vetskap. Rykten spreds men dementerades omgående genom Televerkets officiella kanaler och har bestämt förnekats sedan dess. Jag håller det inte för otroligt att någon/några inom verket fått en uppgift att avlyssna Palme och att avlyssning förekom. Jag tror mer på att så skedde än på motsatsen.
Citera
13-01-01, 12:47
Medlem
Durgedurgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klippo
B = Stellan Åkebring

Tackar
Citera
13-01-01, 13:02
Medlem
MBoudines avatar
Vad du och andra användare som uppehåller er vid polis- och landsförrädarspår säger saknar betydelse, det är närmast diskvalificerande och bara snäppet från CP-nivå. Det borde du förstå och det går väl upp för dig med tiden.
Citera
13-01-01, 13:37
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gattoo
Nä deckarförfattaren Leif GW Persson är nog inte så lämpad att skriva den slutgiltiga sanningen men kriminologiprofessorn LGWP kan nog tillföra en hel del...

Jag betvivlar att LGWP kan tillföra något av värde i MOP. Det är omöjligt att imponeras av en polisprofessor som inte förmått skilja på den svenska kriminalhistoriens siamesiska tvillingar; obducenten och allmänläkaren. GW's åsikt i da Costa-fallet har resulterat i att detta fortfarande är ouppklarat. I fallet Palme tror GW att gm förvarar mordrevolvern i hemmet och intresserat följer Leffes framträdanden i olika TV-program. En man med stort självförtroende, LGWP, och en mycket läsvärd deckarförfattare, men förmodligen oanvändbar i skarpt polisarbete.
Citera
13-01-01, 13:42
Medlem
OilersFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TBoudine
Vad du och andra användare som uppehåller er vid polis- och landsförrädarspår säger saknar betydelse, det är närmast diskvalificerande och bara snäppet från CP-nivå. Det borde du förstå och det går väl upp för dig med tiden.

Eftersom du nu verkar må så dåligt och ha sån ångest över att folk ägnar sitt intresse åt polis- och landsförrädarspår i den här tråden så kan ju du borra vidare i ditt grekiska stjärtgosse-PKK-oäktings-HIV-ekonomi-familje-spår här i stället: https://www.flashback.org/t1887456

Om vi ger det ett tag till så har du nog med din vida kända analytiska förmåga löst det snart.

Du får polemisera med dig själv i en alldeles egen tråd och så slipper du även att lida sådana kval över det som skrivs här.

Fair deal?
Citera
13-01-01, 14:54
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OilersFan
Eftersom du nu verkar må så dåligt och ha sån ångest över att folk ägnar sitt intresse åt polis- och landsförrädarspår i den här tråden så kan ju du borra vidare i ditt grekiska stjärtgosse-PKK-oäktings-HIV-ekonomi-familje-spår här i stället: https://www.flashback.org/t1887456

Om vi ger det ett tag till så har du nog med din vida kända analytiska förmåga löst det snart.

Du får polemisera med dig själv i en alldeles egen tråd och så slipper du även att lida sådana kval över det som skrivs här.

Fair deal?

På min inrådan, OilersFan: Ägna dig åt studier i läsförståelse och minnesträning. Kommer vi överens om det är mycket vunnet, det är vad jag menar med en fair deal. Din analytiska förmåga hoppar vi, den är nedärvd och inte mycket att göra nåt åt, den svagheten går inte att träna bort.

Varken jag eller någon annan lider av nån ångest över att folk ägnar sig åt verklighetsfrånvänd fiction som polis- och landsförrädarspår - eller ens av CP-spåret som är ännu värre.
Citera
13-01-01, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
Varken jag eller någon annan lider av nån ångest över att folk ägnar sig åt verklighetsfrånvänd fiction som polis- och landsförrädarspår - eller ens av CP-spåret som är ännu värre.

Jag kan inte dra någon annan slutsats av aktiviteterna från MBoudine här i tråden
än att vi är på rätt väg när vi tror på landsförrädarspåret och det däri integrerade
polisspåret.
Citera
13-01-01, 15:33
Bannlyst
Citat:
Jag betvivlar att LGWP kan tillföra något av värde i MOP. Det är omöjligt att imponeras av en polisprofessor som inte förmått skilja på den svenska kriminalhistoriens siamesiska tvillingar; obducenten och allmänläkaren. GW's åsikt i da Costa-fallet har resulterat i att detta fortfarande är ouppklarat. I fallet Palme tror GW att gm förvarar mordrevolvern i hemmet och intresserat följer Leffes framträdanden i olika TV-program. En man med stort självförtroende, LGWP, och en mycket läsvärd deckarförfattare, men förmodligen oanvändbar i skarpt polisarbete.

Det är helt fantastiskt hur poänglösa dina inlägg är. Bara samma urvattnade plattityder om och om igen, fullspäckade med dravel och utan ett enda sakargument någon gång. Logga ut istället, eller håll dig till fetisch-forumen.
Citera
13-01-01, 15:55
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styckjunkaren
Jag kan inte dra någon annan slutsats av aktiviteterna från MBoudine här i tråden
än att vi är på rätt väg när vi tror på landsförrädarspåret och det däri integrerade
polisspåret.

Alltså slutledningsförmåga fullt i klass med OilersFan's. Och vad grundar du din slutsats på ? Landsförrädarspåret är inget spår, landsförräderi inget motiv. Det är manus och underlag för äventyrsböcker för vuxna grabbar - vilda västernäventyr i andra miljöer i vår tid. Vilket ord är det du inte förstår ?

Poliser är inblandade i MOP, i alla möjliga funktioner - men inte i mördarrollen, inte i den skjutande funktionen. Tröttsamt med detta tragglande av persongalleri och uppräknande av namn, eller mestadels i form av initialer, som stannar i ett ekorrhjul och aldrig leder fallet Palme framåt.
Citera
13-01-01, 16:22
Medlem
Gattoos avatar
Citat:
Poliser är inblandade i MOP, i alla möjliga funktioner - men inte i mördarrollen, inte i den skjutande funktionen. Tröttsamt med detta tragglande av persongalleri och uppräknande av namn, eller mestadels i form av initialer, som stannar i ett ekorrhjul och aldrig leder fallet Palme framåt.

Vad baserar du detta på undrar jag och säkert många med mig? Dessa spår är inte utredda så jag förstår inte hur du kan vara så övertygad!?
Citera
13-01-01, 16:25
Medlem
MBoudines avatar
Inte i någon annan tråd på FB har jag förvånats över att meningsskiljaktigheter i ämnet lett till liknande hätska utfall mot oliktänkare som polis- och landsförrädarspårets företrädare ägnar sig åt i tråden om mordet på Palme. Att polis- och landsförrädarspårets företrädare mangrant har huvudet under armen gör tråden komisk på ett negativt sätt.
Citera
13-01-01, 16:36
Medlem
Gattoos avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Gattoo
Vad baserar du detta på undrar jag och säkert många med mig? Dessa spår är inte utredda så jag förstår inte hur du kan vara så övertygad!?

Citat:
Inte i någon annan tråd på FB har jag förvånats över att meningsskiljaktigheter i ämnet lett till liknande hätska utfall mot oliktänkare som polis- och landsförrädarspårets företrädare ägnar sig åt i tråden om mordet på Palme. Att polis- och landsförrädarspårets företrädare mangrant har huvudet under armen gör tråden komisk på ett negativt sätt.

Så du baserar din övertygelse att det inte finns någon substans i det s.k. polisspåret pga av meningsskiljaktigheter och hätska utfall på Flashback?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in