Citat:
Ursprungligen postat av Acech
Förutom att blogga aktivt organiserade han på egen hand ett möte där lokalen var fullsatt och han höll i hela showen själv. Sätter en nypressad tusenlapp på att han är vid godare vigör än vad boboslacke kommer vara vid motsvarande ålder.
Du visar din totala historielöshet och inbilskhet. Lars Krantz har varit minst lika aktiv liksom andra kollegor till Aner t ex Anders Elmqvist. Aner har sedan många många år havererat och var och en som kan läsa innantill i hans blogg förstår nog att mannen är lika sjuk som Krantz var med allt mer fantastiska påståenden för att skapa uppmärksamhet kring sin person. Tidigare var Krantz ännu mer utflippad och i det sammanhanget framstod han som relativt balanserad.
Han bemöter aldrig någonsin sedan mer än 20 år någon kritik. Inte heller för han dialog eller ens är on speaking terms med någon annnan väl insatt. Det har skurit sig med alla på grund av hans fabulerande.
Jag är helt säker på att Aner är så illa däran att han fabricerar sitt senaste "sabotage" för att skapa uppmärksamhet.
Aner anser att GW och Lisbet Palme är delaktiga i mordet och andra helt världsfrånvända teorier varvid han upprepar sådant som är desavouerat för länge sedan.
Att försvara Aner är det samma som att ta bort sin egen trovärdighet i vilket sammanhang som helst.
För övrigt har Aners eller min ålder inget med hans galenskap att göra. Han var lika knäpp för 20 år sedan men det märktes inte lika tydligt i ett sällskap av andra tokar. Tvångsmässig hyperaktivitet kan lika gärna vara ett sjukdomstillstånd som en god egenskap.
Jag förstår inte riktigt varför Aner skall blandas in och lyftas fram som nån jesus när t ex Jallais uppgifter av substans och stringens kommer upp? Vilken är tanken?