Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Rena tramset!
Hur har du fått för dig att man skulle ha gjort detta mot honom?
Man kan för helvete inte sprida såna här allvarliga påståenden utan att ha någon saklig
och något så när trovärdig källhänvisning att styra upp det med.
Bromsa ner lite grann för tusan, annars är du en ny Mollvikare här och kanske värre än så...
Och komma dragandes med insinuationer om att Holmér skulle ha begått självmord
och bygga detta på uppgifter från riktiga, fullfjädrade tokstollar som Krantz och andra.
Han dog bevisligen på grund av en sjukdom och ingenting annat.
Herrejävlar, vad den här tråden har spårat ur...
Korrekta uppgifter om
Hans Holmér och hans bortgång.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10311062.ab
Hmm, trams tycker jag är att ropa "trams" så fort man pratar om konspiration i en konspirationstråd...
Hursomhelst, om nu Aftonbladet skall ses som den slutgiltiga ofelbara auktoriteten i den här världen så stämmer även den angivna artikeln med att han skulle vara AIDS-sjuk men slutligen tog sitt liv vilket är vad en del av tokstollarna påstår. Anér verkar ha rätt i ca 80% av sina utfall och det kan han ha i detta fall också. Krantz har en del rätt i fakta han beskriver men noll rätt i tolkningar. Är det något som palmemordet lär oss så är det att inte ta tidningarna sanning som slutgiltlig sanning... 32 personer runt palmemordet har begått självmordet, det är ännu så länge inte helt uteslutet att Holmér är en av dem. I forumet finns ju många självständigt forskande individer och min fråga kom sig av att jag ville veta om någon kanske visste någon som inte stod i tidningar eller på nätet.
Jag har tex själv varit med i sammanhang i mitt liv som jag tror du skulle betrakta som "trams" och "omöjligt" om jag skrev om dem, eftersom verkligheten ofta överträffar dikten. Att det finns en underveggitation av sammanslutningar, sällskap, ordnar, ringar etc som gör otroliga saker i Sverige är ett faktum.
Men jag levde ganska länge innan jag förstod att det var så... innan dess garvade jag bara åt sånt...
(nu är skillnaden att jag garvar åt det men också vet att det är sant..., kul så länge ingen blir mördad... då kan det ju tex vara hur mycket kåpor och gruppsex som helst med präster, poliser,militärer och domare utan att de är någon fara...).