Citat:
Ja blir så trött på dessa stollar som skriver om teatermord.
Vissa av oss skrattar och suckar "oh en idiot till"
Tyvärr så är konsekvenserna förödande vissa läser det som en sanning .Det är så fake news föds!
Ni som är på tråden som varit med sen -86 .Jag vill minnas att Krantz var en seriös journalist från start men senare måste något ha hänt honom, demens?
Eller är jag ute och cyklar som anhängarna av Hedberg är?
Tyvärr får Dammergård och Hedberg uppmärksamhet men troligtvis är anhängarna lika "mindre vetande" som föreläsarna.
Vissa av oss skrattar och suckar "oh en idiot till"
Tyvärr så är konsekvenserna förödande vissa läser det som en sanning .Det är så fake news föds!
Ni som är på tråden som varit med sen -86 .Jag vill minnas att Krantz var en seriös journalist från start men senare måste något ha hänt honom, demens?
Eller är jag ute och cyklar som anhängarna av Hedberg är?
Tyvärr får Dammergård och Hedberg uppmärksamhet men troligtvis är anhängarna lika "mindre vetande" som föreläsarna.
Instämmer och har i denna tråd försökt peka på ett gäng faktafel, samt nu senast även NFC-dokumentation som avser Palmes DNA.
(FB) En oväntad vändning, Claes Hedberg och Bo Hall
Angående Palmes DNA:
https://imgur.com/a/OAJcpVr
Men som vi vet är dessa personer inte mottagliga för fakta och enkla svar utan törstar hela tiden efter smaskiga sagolika förklaringar utan stöd i verkligheten.
Gällande Krantz så kan hans urspårning nog inte enbart förklaras med demens utan har nog kopplingar även till hans "person".
Han ansåg sig ha rätt och tyckte inte att han blev tagen på allvar när polisen(Sundström på Säk) ifrågasatte hans uppgifter och gjorde ett gäng kontroller. Istället för förståelse för detta började han lägga ihop 1+1... likt Anér som heller aldrig kunde ta att han blev ifrågasatt.
Finns exempel på flera som är övertygade om att just deras uppgifter är en del av pusslet, men där detta uttrycker sig i andra former. Ovan nämnda två personer är ju mer åt hållet rättshaverister.
Fritz G . Pettersson är ett exempel till, men där han var betydligt lugnare.
Har inte sett hur han uppvaktat PU, men däremot så tror jag att han var den som, utöver Anér, mest av alla uppvaktade Granskningskommissionen.