Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-04-01, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Det var synd att hon inte fick tillstånd att söka igenom vinden efter vapnet.
Om man skulle hitta en 357:a där skulle det kunna bli riktigt intressant

Två gånger fick hon tillåtelse att söka igenom vinden. Hon har sökt igenom vinden två gånger och hittade ingenting. Till slut tröttnade villaägaren på henne.
Citera
2021-04-01, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av palmemordsarkivet
Inte Zeilon!!!

Om man kunde satsa pengar på tänkbara gärningsmän i Palmemordet skulle nog Zeilon ge ett högt odds.
Men det är kul att det inte bara är Skandiamannen som diskuteras.
Sedan kan man ju fundera på varför änkan vill sätta dit Zeilon.

Skandiamannens änka verkar ha kunnat hålla emot PU under Krister Petersons påtryckningar.
Citera
2021-04-01, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Hon snackar skit. Typisk psykopatkärring. Varför skulle Zeilon på 173 cm vara GM?

Inte Zeilon. 169 cm.
Citera
2021-04-01, 23:06
Medlem
elysons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elyson
Hur ofta har det sen förresten gått flyg från Eidar - mitt i veckan?
Nej ok, idag går det flyg dagligen Egilsstadir-Reykjavik.
Citera
2021-04-01, 23:28
Bannlyst
Citat:
Inte Zeilon. 169 cm.
Hur vet du det?
Citera
2021-04-02, 02:03
Medlem
Jag önskar att fler svenskar läste denna sida. Den ger ingen förklaring till MOP, men den ger oss mycket tänkvärt om tiden, före då OP blev mördad.
Kennys and King ger också en verklighetsskildring av USA. Vad är drivkraften? Vad kan man tillåta sig göra i demokratins namn?
Motiv till MOP? Det var länge sedan, men om vi inte förstår dåtiden, hur ska vi då förstå MOP? Det var inget vanligt mord, det var ett politiskt, det är min övertygelse.
https://kennedysandking.com/
Citera
2021-04-02, 02:09
Medlem
Neolitikums avatar
Jag hoppar in utan att deltagit tidigare i tråden med en rak fråga.
Vem tjänar mest på att driva utredningen på fel spår?

Agenten som utförde avrättningen är egentligen en enkelriktning att gå mot, om man vill veta den bakomliggande konspirationen. Att spåra upp de som fått utredningen till att jaga kurder på Rosengård i Malmö till amfetaminmissbrukare runt Stockholm, det bör ge en klar bild nu snart 40 år senare.

Av uteslutningsmetoden, vilka finns då kvar som ska synas i sömmarna med den bevisning som redan finns och är verifierad?
Jag har sett hela haveriet med egna ögon eftersom jag var 16 år 1986, samt träffat personen som var fantombilden av "kurden" personligen genom en nu död vän från "Röda Stjärnan"; tysken ni som vet.
Citera
2021-04-02, 09:24
Medlem
Basfaktas avatar
Citat:
"Christoffer Almsäter" heter Krzysztof Dylewski, född 68-10-14 i Polen.
Hans mamma hette Renata Wladyslawa, flyttade från Polen och gifte sig med Nils Börje Almsätter, och tar hans efternamn.

Det var alltså fullständigt logiskt för "Krzystof" att förenkla och försvenska sitt namn till Christoffer Almsät(t)er, som hela övriga familjen heter. Inget mystiskt alls.

Förresten, har du någon.källa på att den.här polacken är Almsäter? Och kan.du.lägga ut en.bild på killen.så man kan jämföra då.och nu? Annars hamnar vi lite fel i det fortsatta tycker jag. Min kunskap i frågan krockar med din.
Citera
2021-04-02, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Jag hoppar in utan att deltagit tidigare i tråden med en rak fråga.
Vem tjänar mest på att driva utredningen på fel spår?

Agenten som utförde avrättningen är egentligen en enkelriktning att gå mot, om man vill veta den bakomliggande konspirationen. Att spåra upp de som fått utredningen till att jaga kurder på Rosengård i Malmö till amfetaminmissbrukare runt Stockholm, det bör ge en klar bild nu snart 40 år senare.

Av uteslutningsmetoden, vilka finns då kvar som ska synas i sömmarna med den bevisning som redan finns och är verifierad?
Jag har sett hela haveriet med egna ögon eftersom jag var 16 år 1986, samt träffat personen som var fantombilden av "kurden" personligen genom en nu död vän från "Röda Stjärnan"; tysken ni som vet.
Vem har möjlighet att driva utredningen fel under 34 år via direkt inflytande och via mediekanaler?

CP drev i väldigt många år av en dominant grupp inom utredningen som använde sig av fula spel med medieläckor. ATT personer inom span haft positioner och förfalskat bevis mot CP är klarlagt.
Citera
2021-04-02, 12:32
Medlem
elysons avatar
Nu har jag kunnat se dokumentären färdigt till slut, klart sevärd, bör kunna följas upp (tom SvT verkar delvis inblandat); nuvarande standoff mellan Signe och änkan borde kunna lösas upp, förutsatt att änkan är över huvud taget seriös.

LZJ och många medverkande var djupt nere i New Age, och med plagiatskandalen bar allt utför. Vålds- och mordbenägenhet har funnits, och det högerextrema.

Det borde kunna fås fram om eller när nu LZJ var i Eidar, rentav själva mordhelgen? Islänningarna minns iofs knappt.

Uppgiften att LZJ inte skulle ha figurerat i PU alls är riktigt förvånande, så mycket som ändå Olle Hjern, Bo R Ståhl kring Swedenborgskyrkan förhörts trots allt.

Kunde man inte köra metalldetektorn underifrån, uppåt taket i rummen nedanför, vid långsidorna?
Senast redigerad av elyson 2021-04-02 kl. 12:36.
Citera
2021-04-02, 12:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av elyson
Nu har jag kunnat se dokumentären färdigt till slut, klart sevärd, bör kunna följas upp (tom SvT verkar delvis inblandat); nuvarande standoff mellan Signe och änkan borde kunna lösas upp, förutsatt att änkan är över huvud taget seriös.

LZJ och många medverkande var djupt nere i New Age, och med plagiatskandalen bar allt utför. Vålds- och mordbenägenhet har funnits, och det högerextrema.

Det borde kunna fås fram om eller när nu LZJ var i Eidar, rentav själva mordhelgen? Islänningarna minns iofs knappt.

Uppgiften att LZJ inte skulle ha figurerat i PU alls är riktigt förvånande, så mycket som ändå Olle Hjern, Bo R Ståhl kring Swedenborgskyrkan förhörts trots allt.

Kunde man inte köra metalldetektorn underifrån, uppåt taket i rummen nedanför, vid långsidorna?
Vem är det som har konstruerat den dokumentären?
Citera
2021-04-02, 13:12
Medlem
Vad jag förstår så är det LZJ äldsta dotters man som är filmare.
Blir då vinklat en aning...
Skulle vara intressant med en objektiv granskning av den här mannen.
Om änkan talar sanning är det en stolle till som vi kan räkna in som eventuell GM.
Jag anser att den här mannen är mer skyldig än SE trots att LZJ inte har längden inne.

Finns egentligen bara en sak att göra ,genomsök vinden på ett seriöst sätt, den undersökning änkan redogör för verkar vara en aning tafflig!

Verkar finnas många kufar i Stockholm vid den här tiden ....värst är konstnären!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in