Citat:
Ursprungligen postat av Pendeltåg
Personlighetsklyvningar?
Jag blir alldeles förvirrad...
Det var väl väldigt vad du var trög. Han skötte sig hyfsat som moderator (det finns många som skött sig bättre, och en hel hög som skött sig betydligt sämre). Och användare får vara hur galna de vill. Men att rösta in någon med den inläggshistorik som han uppvisar, nej du, det skulle aldrig ske idag. Inte heller skulle det skett då du var mod. Han var f.ö. redan moderator när jag blev det.
Jag tycker dessutom inte att jag kastar skit på honom. Jag skriver bara mina åsikter, baserade på hans egna inlägg. Knatterstôllig är ett lokalt uttryck. Så vitt jag vet har han aldrig någonsin förnekat att han har problem med psyket, tvärtom så har han varit väldigt öppen med det. Hans många inlägg om ECT är ju däremot fina exempel på det positiva han tillför forumet, när han delger oss andra sina erfarenheter från den svenska psykvården.
Jag har en känsla av att du inte någonsin kommer förstå vad jag syftar på som skillnaden mellan Psychopatic som användare och moderator. Och om inte du förstår det, så hur ska då radiolyssnarna kunna förstå det? Han uttalade sig som användare men refererade till hur han skulle betett sig som moderator.
Sen får ni tycka vad ni vill om mina byxor, mitt ansikte, min tunga och antalet knappar jag trycker på. Jag svarar ärligt på frågorna och förväntar mig inget annat än acceptans för de åsikter jag faktiskt har. Jag tyckte och tycker fortfarande att han var fel man att uttala sig. Och mina åsikter har jag gett uttryck för som användare.