2004-06-22, 16:20
Medlem
Darudes avatar
Var och köpte 2st 1.5 liters cola på den lokala bensin macken. När vi hade hält i oss några klunkar hemma sen så upptäckte vi att det fan i mig inte smakade coca cola, smakade mer som en dålig apotekar cola. Vi gjorde tester med annan cola som inte var köpt där och det var en stor skillnad. Har reklamerat dom båda till coca-cola. Nån som har varit med om nått liknande. Kan man räkna med nån ersättning nu eller, typ cola resten av sitt liv kanske ?
Citera
2004-06-22, 16:26
Medlem
Magnums avatar
Det kan ha varit utländsk Cola och den kan smaka alltifrån bra till källvatten från Ruhr-området...

Är den svensk och det visar sig vara fel på den så kan du räkna med gratis Cola hela veckan ut som kompensation.
Citera
2004-06-22, 16:28
Medlem
Darudes avatar
Det var vanlig hederlig svensk cola, dock inte em upplagan. Men den var inte utgången.. hade bäst före nån gång i november
Citera
2004-06-22, 17:30
Bannlyst
Testa att dra ivag ett mail till dom dar Du beskriver det Du upplevt och att Du funderar pa att sluta dricka coca-cola...Nog lar Du fa gratis coke ett tag framover...

http://www.coca-cola.se/about/fs_about_contact.htm
Citera
2004-06-22, 18:03
Medlem
Darudes avatar
ok.. återkommer hit sen när jag fått svar..
Citera
2004-06-22, 18:30
Medlem
jobes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darude
Var och köpte 2st 1.5 liters cola på den lokala bensin macken. När vi hade hält i oss några klunkar hemma sen så upptäckte vi att det fan i mig inte smakade coca cola, smakade mer som en dålig apotekar cola. Vi gjorde tester med annan cola som inte var köpt där och det var en stor skillnad. Har reklamerat dom båda till coca-cola. Nån som har varit med om nått liknande. Kan man räkna med nån ersättning nu eller, typ cola resten av sitt liv kanske ?

Förutom fri Cola resten av livet, brukar man få en egen ö i Karibien.
Citera
2004-06-23, 00:14
Medlem
StigAllans avatar
Börja dricka någon nyttigare dryck istället.
ÖL är överlägsen den sötsliskiga koffeinbemängda drycken från USA.
Citera
2004-06-23, 12:00
Medlem
Aziraphales avatar
Det där har jag varit med om också, fast då med Pepsi. Det smakade väldigt märkligt ur den nyöppnade flaskan, och vi fastslog att det antagligen var lutrester från diskningen som blivit kvar i flaskan. Reklamerade och fick presentkort på X antal flaskor tillbaka.
Citera
2004-06-23, 22:03
Medlem
Darudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aziraphale
Det där har jag varit med om också, fast då med Pepsi. Det smakade väldigt märkligt ur den nyöppnade flaskan, och vi fastslog att det antagligen var lutrester från diskningen som blivit kvar i flaskan.

Fick du det bekräftat från pepsi, eller sa dom ingenting och bara skickade en massa mutor?
Citera
2004-06-23, 22:06
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Fick du det bekräftat från pepsi, eller sa dom ingenting och bara skickade en massa mutor?

Du ska inte förvänta dig mer än presentkuponger på dessa två reklamerade flaskor. Får du fyra, så är det bara att gratulera. Mer än så blir det inte.. Om du har riktigt tur så kanske då får någon liten reklampryl också, som plåster på såren.
Citera
2004-06-23, 23:13
Medlem
Aziraphales avatar
Citat:

Det luktade lut, och lut används för att diska PET-flaskor. Rätt solklart fall tycker jag. Pepsis svar innehöll väl standardmumbojumbo i stil med "fel i hanteringen", "mänskliga faktorn" o.s.v. Kommer inte ihåg exakt vad de skrev, för det är säkert tio år sedan.

Det var nog två flaskor vi fick i muta. Bara att tacka och ta emot, för vi förväntade oss bara pengarna tillbaka.
Citera
2004-06-27, 13:07
Medlem
UrbanKids avatar
Tysk cola smakar förövrigt skit :mad:

annars så har jag aldrig druckit dålig cola i hela mitt liv.

Förutom p åbeachbaren i turkiet. smakade riktigt piss där ett tag. Var utblandad med vatten typ :mad:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in