• 3
  • 4
2014-05-15, 04:55
Medlem
Händer mig med.
Har dock efterforskat lite och det verkar som att tobak har den fina egenskap att det kan få magen orolig som attans, skulle inte förvåna mig om det är all tobak som får min mage lite ledsen i ögat.
Citera
2014-05-15, 15:02
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timberwolf
Händer mig med.
Har dock efterforskat lite och det verkar som att tobak har den fina egenskap att det kan få magen orolig som attans, skulle inte förvåna mig om det är all tobak som får min mage lite ledsen i ögat.
Nikotin är lätt muskelavslappnande, således slappnar även ringmuskeln och resten av "bajsmusklerna" av lite. Så har jag fått den förklarat för mig i alla fall. Jag måste åtminstone alltid bajsa direkt efter morgonciggen.
Citera
2014-05-15, 15:04
Medlem
erkfans avatar
Brukar alltid "tappa känseln" så vet aldrig om ja behöver gå på toa eller inte.
Citera
2014-06-14, 13:56
Medlem
xongivers avatar
Oftast innan man ska röka (kanske 10-30 min) när man redan har en färdigrullad så blir man fett bajsnödig, i min krets kallas det "abs-baj" , och det är inte bara jag utan säkert 5-6 polare till haha
Citera
2014-06-15, 15:39
Bannlyst
Du absar alternativt att du är överupphetsad innan du ska röka, händer ofta när man inte rökt så länge och spänningen sitter fortfarande i.
Citera
2014-06-16, 10:47
Medlem
Tha:Hiphopsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timberwolf
Händer mig med.
Blir utsatt för detta lite då och då. Vad jag har kommit fram till är det pga tobaken, kan inte röka cigg av märket level till exempel. Händer aldrig när jag bara röker cannabis.
Citera
2014-06-20, 04:50
Medlem
Tips: Blir du bajsnödig - gå och bajja!
Behöver inte vara krångligare än så.

Men om man vill så kan man såklart fördjupa lite mer.

Det är troligtvis inte inbillning. Cannabis kan användas som medicin vid flera olika mag/tarm-problem.
Vissa blir alltså bajsnödiga av CB, och för vissa går bajsnödigheten över. Inget konstigt egentligen, eftersom cannabis är en medicin som vill återskapa balans och hälsa.

Till skillnad från rena stimulanter som kaffe, nikotin och tjack. Dom sätter fart på magen, oavsett om den behöver det eller inte. Opiater gör tvärt om- totalstopp.

Stoners av typen "hela dan, varje dag" brukar inte ha problem med magen.
Citera
2014-06-20, 05:22
Medlem
utomlandsJPs avatar
Behover inte ens vara med gras. Cigg ger samma nodighet bland manga.

Bara klotta loss innan du roker.
Citera
2016-02-25, 18:57
Medlem
hahaha jag älskar sånna här inlägg
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto