2010-10-21, 19:08
Medlem
gregory124s avatar
Hej !

Får c:a 750 enheter geno inom denna vecka . Vet inte märket osv än men ska vara bra grejjer svenskt. Kommer även på med nån slags penna som man injektar med som en insulin spruta.

Är på en kur just nu 750 Testo E samt 500 deca ew .

Tänkte att sätta 4 enheter om dagen, Det jag blir lite osäker på är ska man köra 5 dagar och 2 dagar off ? läst olika på massa olika sidor.

Är det nått speciellt man ska tänka på vid användning av geno ?
Är det nått negativt att använda det med deca ?

Allt slags tips o råd uppskattas mkt .
Mvh greg
Citera
2010-10-21, 19:09
Medlem
gregory124s avatar
Kan tilllägga att jag kommer vid februari ta bort decan o tillsätta tren istället . Ifall det har nån betydelse.
Citera
2010-10-21, 19:11
Medlem
lundagrens avatar
Genotropin är märket......
Citera
2010-10-21, 19:27
Medlem
Leancuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gregory124
Hej !

Får c:a 750 enheter geno inom denna vecka . Vet inte märket osv än men ska vara bra grejjer svenskt. Kommer även på med nån slags penna som man injektar med som en insulin spruta.

Är på en kur just nu 750 Testo E samt 500 deca ew .

Tänkte att sätta 4 enheter om dagen, Det jag blir lite osäker på är ska man köra 5 dagar och 2 dagar off ? läst olika på massa olika sidor.

Är det nått speciellt man ska tänka på vid användning av geno ?
Är det nått negativt att använda det med deca ?

Allt slags tips o råd uppskattas mkt .
Mvh greg

Så här svårt var det,
https://www.flashback.org/t77700
Citera
2010-10-21, 20:06
Medlem
gregory124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leancut
Så här svårt var det,
https://www.flashback.org/t77700

Läs genom den och säg till om du hittar svar på om den är nått negativt med deca samt att den står flera olika svar ang hur många dagar.

Jag har läst genom hela och ej hittat.
Citera
2010-10-21, 20:06
Medlem
gregory124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundagren
Genotropin är märket......

ja jag vet men vet inte riktigt nmärket än så rätta ordet är väl HGH än
Citera
2010-10-21, 20:17
Medlem
lundagrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gregory124
ja jag vet men vet inte riktigt nmärket än så rätta ordet är väl HGH än

Vad snackar du om? Du skrev ju att du skulle få genotropin. Genotropin är Pzifers varunamn på HGH
Citera
2010-10-21, 20:32
Medlem
gregory124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundagren
Vad snackar du om? Du skrev ju att du skulle få genotropin. Genotropin är Pzifers varunamn på HGH

Glöm det bara det var inget .
Citera
2010-10-21, 20:57
Medlem
Jag har läst en del på amerikanska sidor och många läkare rekommenderar man sticker två gånger om dagen.
När jag körde 6 iu/dag delade jag upp det på två gånger, en gång direkt på morgonen, en på eftermiddagen. Stick inte på kvällen.

Nu ligger jag på 3 iu och sticker bara en gång, på morgonen

Jag kör varje dag, kanske hoppar över 1-2 dagar i månaden. Du bör nog köra minst 6 dagar i veckan

Nu vet jag inte varför du ska ta det, tror du att du blir starkare ? Bygga muskler ? Gå ner i fett ? Läkning ? Föryngring ?

E de pga de tre första alternativen kan du göra hur som helst, för de har ingen effekt ändå.
Senast redigerad av kallamigviking 2010-10-21 kl. 21:00.
Citera
2010-10-21, 21:18
Medlem
gregory124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallamigviking
Jag har läst en del på amerikanska sidor och många läkare rekommenderar man sticker två gånger om dagen.
När jag körde 6 iu/dag delade jag upp det på två gånger, en gång direkt på morgonen, en på eftermiddagen. Stick inte på kvällen.

Nu ligger jag på 3 iu och sticker bara en gång, på morgonen

Jag kör varje dag, kanske hoppar över 1-2 dagar i månaden. Du bör nog köra minst 6 dagar i veckan

Nu vet jag inte varför du ska ta det, tror du att du blir starkare ? Bygga muskler ? Gå ner i fett ? Läkning ? Föryngring ?

E de pga de tre första alternativen kan du göra hur som helst, för de har ingen effekt ändå.

hej tack för ditt svar .

Jag gör det helt enkelt för att testa på det och tänkt liggapå det minst c:a 8 månader .
Har ganska lågt BF idag och bra fysik på kroppen och man strävar alltid efter bättre , har vänner som kört detta i c:a 6 månader och jag sett med egna ögon att dom fått mkt bättre konjekturer på kroppen samt mer muskelmassa som är permanent.

Jag vet inte riktigt vad jag kan förvänta mig efter ca 6 månader.
Citera
2010-10-21, 21:43
Medlem
Jag har kört i 4 månader, men jag kör i föryngringssyfte och läkning. E 43 bast ju Jag har inte kört under deffen, men ska förmodligen ligga på till sommaren, typ ett år iaf, och kommer ju deffa till våren så får se om jag märker nåt.

Men det jag märkt är att läkningen e bättre, sover mer, men tröttare, lite ont i fingrarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in