2010-10-21, 17:00
Medlem
Tjena!
Behöver hjälp med min externa hårddisk! grejen är att min stationära inte hittar den när jag kopplar in den! samma sak med usb-minne och har testat flera hårddiskar! Jag hittar det endast när jag startar i felsäkert läge och det går så himla segt att lägga över filer då! Är det någon som har ett svar på detta problem?! Kan inte hitta någon lösning på internet har kollat massor!
Citera
2010-10-21, 17:03
Medlem
cannaBes avatar
Koppla in den, högerklicka på dator, välj hantera, sen tittar du på Diskhantering. Hittar du den där? Bra, högerklicka då på den och sen på "ändra enhetsbokstav och sökvägar" eller liknande, sen testar du att ge den en bokstav du vet inte används till något annat.

Peace.
Citera
2010-10-21, 17:23
Medlem
Nej det gör den tyvärr inte! Några mer tips?
Citera
2010-10-21, 17:32
Medlem
DollarMakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hompaa
Tjena!
Behöver hjälp med min externa hårddisk! grejen är att min stationära inte hittar den när jag kopplar in den! samma sak med usb-minne och har testat flera hårddiskar! Jag hittar det endast när jag startar i felsäkert läge och det går så himla segt att lägga över filer då! Är det någon som har ett svar på detta problem?! Kan inte hitta någon lösning på internet har kollat massor!
när du använder externa hårddisken så har du bara usb inkopplat,ingen strömadapter som hjälper till.?
hade liknande problem,fick ta hjälp av en ström adapter och det löste problemet,fast det skulle räcka med bara usbn....
Citera
2010-10-21, 18:03
Medlem
Jag kör bara usb, vad fick du sådan ström adapter ifrån?
Citera
2010-10-21, 19:09
Medlem
WSEs avatar
Har du ett gammalt operativsystem
Citera
2010-10-22, 10:25
Medlem
Jag kör med Windows xp,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera