2004-06-22, 00:58
Medlem
Johnny Walkers avatar
Varning till användaren SpaderKung.

Anledninig: Brott mot regel 1.2 om spam och reklam. I detta fall referlänkar.

Länkexempel: http://217.75.104.59/scandinavia/sho...78#post1096775
Citera
2004-06-22, 10:15
Medlem
Någon måste alltid tjäna pengar! Någon tjänar pengar då vi handlar på Konsum/Vivo/Ica. Vad är det för fel om jag tjänar 5 cent eller 10 dollar på ett bra tips? Jag använder gärna refer-länkar då jag surfar/shoppar på internet. Bättre att någon "nisse" tjänar 5 cent eller 10$ på mig än att det ska stanna i det multinationella företaget som drar in miljoner och miljarder!
Flashback tjänar pengar på reklam så. Då borde ALL reklam på denna sajt plockas bort. (nåja)
Det är bara löjlig, regeln är löjlig!
Citera
2004-06-22, 10:28
Medlem
xatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaderKung
Någon måste alltid tjäna pengar! Någon tjänar pengar då vi handlar på Konsum/Vivo/Ica. Vad är det för fel om jag tjänar 5 cent eller 10 dollar på ett bra tips? Jag använder gärna refer-länkar då jag surfar/shoppar på internet. Bättre att någon "nisse" tjänar 5 cent eller 10$ på mig än att det ska stanna i det multinationella företaget som drar in miljoner och miljarder!
Flashback tjänar pengar på reklam så. Då borde ALL reklam på denna sajt plockas bort. (nåja)
Det är bara löjlig, regeln är löjlig!
Du har ju inte ens vett att säga det rakt ut när du länkar det. Mygel är vad det är. Om alla skulle posta sånt skräp inkl en massa spam och korspostningar så skulle forumet helt tappa innehåll och substans...
Citera
2004-06-22, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xatrix
Du har ju inte ens vett att säga det rakt ut när du länkar det. Mygel är vad det är. Om alla skulle posta sånt skräp inkl en massa spam och korspostningar så skulle forumet helt tappa innehåll och substans...
Där har du kanske en poäng.
Så du är nöjd med min nya signatur då?
Citera
2004-06-22, 11:09
Medlem
jrosens avatar
Citat:
Reklam är väl inte tillåten i ngn form? Inte ens om du varnar först..

Så se till att få bort den helt, annars ligger nog en bann och väntar runt hörnet.....
Citera
2004-06-22, 11:18
Medlem
xatrixs avatar
Citat:
Det är inte upp till mig att avgöra.
Citera
2004-06-22, 11:51
Moderator
Evil Eds avatar
Den som tipsar andra för egen vinning är ond!
Citera
2004-06-22, 12:15
Bannlyst
Får man tigga pengar via Flashbacks forum då?
Citera
2004-06-22, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Får man tigga pengar via Flashbacks forum då?
Det får man nog. Bl.a. finns ett exempel på en forummedlem som tigger 1,8 miljoner till ett fastighetsköp.
Citera
2004-06-22, 16:07
Medlem
BF_Swedens avatar
Citat:
Det får man nog. Bl.a. finns ett exempel på en forummedlem som tigger 1,8 miljoner till ett fastighetsköp.
Thompa har nog redan bokat tid hos honom. Thompa arbetar ju som bekant som revisor och ska snart ut på en "kollakvittotour".
Citera
2004-06-22, 17:16
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BF_Sweden
Thompa har nog redan bokat tid hos honom. Thompa arbetar ju som bekant som revisor och ska snart ut på en "kollakvittotour".

Nej det ska han inte för han är ond och störd och kommer troligtvis mörda Eniars fru och barn om han blir insläppt i lägenheten. Sorry OT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in