2010-10-21, 03:17
Bannlyst
Svenska tjejer räknas ju i många mätningar som dom hetaste brudarna i Europa och till och med i världen. Blondiner räknas än idag som ett av dom attraktivaste utseendena bland det kvinnliga släktet.
Skandinavien har ju ett speciellt band då vi är lika varandra utseendemässigt och har i mångt och mycket väldigt lik kultur , framförallt talar vi ju nästan likadana språk.

Svenska tjejer är nog given etta bland våra Skandinaviska grannar, Norskor står också högt i kurs och man får känslan att Norskorna är fruktansvärt trevliga
Danskorna har man knappt någon erfarenhet av då man inte sett så mycket av dessa här i Sverige.
Dom känns närmare Tyskarna och närliggande länder , känns lite utanför.
Vad har ni för smak?
Citera
2010-10-21, 03:18
Medlem
wilson1s avatar
Norskor tycker jag nog är snyggast, de har i alla fall bättre standard, eller hur en vanlig brud ser ut
Citera
2010-10-21, 03:30
Medlem
Sweeper80s avatar
Danskor - helt klart. Mycket lättare att snacka med än svenskor. Mer öppna. Närmare Europa.

Har dejtat en danska som var en klar 9:a. Inte en chans i världen att en svensk 9:a skulle vilja dejta mig.

Hon, danskan, var blond med perfekt kropp och jobbade som modell.
Citera
2010-10-21, 09:07
Bannlyst
norskor, alla dagar,

Jag rör mig mellan sthlm / östermalm och Oslo mkt, och Ömalm har väl i regel Sveriges snyggaste brudar, fast skillnaden är att i Norge är de au natural, inget silikon, inga pumpade läppar, osv, ...de har en mer rå, naturlig skönhet,
Citera
2010-10-21, 09:14
Medlem
Mean_Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solsystemet
norskor, alla dagar,

Jag rör mig mellan sthlm / östermalm och Oslo mkt, och Ömalm har väl i regel Sveriges snyggaste brudar, fast skillnaden är att i Norge är de au natural, inget silikon, inga pumpade läppar, osv, ...de har en mer rå, naturlig skönhet,
Min erfarenhet är att östermalm drar till sig Sveriges snyggaste och jobbigast tjejer.
Citera
2010-10-21, 10:26
Medlem
submariners avatar
hej,

norska tjejer ser ofta väldigt bra ut på ett naturligt sätt - kanske för att naturen är mycket mer närvarande där än för övriga länder...
Citera
2010-10-21, 11:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mean_Man
Min erfarenhet är att östermalm drar till sig Sveriges snyggaste och jobbigast tjejer.

Jo de snyggaste finns reda där, de jobbiga är förortsludrena som vill glänsa, ha gratis drinkar och suga kuk på en smutsig toalett,

men du har rätt, Ömalm är en stor kuk som alla brudar vill knulla på/med/i/vid/av
Citera
2010-10-21, 11:33
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Svenska. Mest för språkets skull.

Folk med mat i munnen brukar vara svårt att urskilja vad de säger, och ett språkbruk som genomsyras av en klämkäck gladlynthet är lite knepigt att urskilja talarens egentliga sinnesinställning på, så där går både Danska och Norska fetbort.
Citera
2010-10-21, 11:58
Medlem
Norskor!
Citera
2010-10-21, 14:57
Medlem
OKPOSOs avatar
Måste säga danskor, då dessa känns mest exotiska.

Skandinaviens latinas.
Citera
2010-10-21, 15:09
Medlem
TinnManns avatar
Norskor är söta som få, men danskor är riktiga kvinnor som vet vad de vill och kan föra sig som vuxna människor. Jag har bara haft god kontakt med danskor även när jag har blivit nobbad. De ser inte ner på en för att man är känslosam utan tar det bara som en komplimang och gör det klart att det inte finns någon attraktion.

Vill passa på att ge en känga till svenska kvinnor som skriker våldtäkt och kallar en för en perverterad mansgris och tönt för att man råkar komma för nära och säga hej.

inb4 någon dumdryg fb-hona kommer med "höhö bitter va?" eller "äh du vet bara inte hur man uppvaktar en riktig quinna".
Citera
2010-10-21, 15:34
Medlem
Jag har bara positiva erfarenheter av norskor som trevliga, charmiga och ompysslande.

Danskor har jag tyvärr inga erfarenheter av.

Svenskor har man blandade erfarenter av.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in