2010-10-21, 00:05
Medlem
Diseaseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minerat
Kommer aldrig att hända...

Suck. Hur många gånger ska man behöva höra "kommer aldrig att hända" innan ni naiva idioter faktiskt fattar att om juden vill att det ska hända, då händer det.

Inte fan var det många som trodde att Agda 86 skulle krävas på legitimation för lättöl år 2010 för bara tio år sedan. Skärp er för satan
Citera
2010-10-21, 14:48
Medlem
Varför gäller inte uppgörelsen som gjordes i och med inträdet i EU, då det klargjordes att vi fick behålla vårt snus? Mitt hat emot EU bara växer.

EU vs Sverige, svår match.. Snuset lär ryka.
Senast redigerad av Ostskiva 2010-10-21 kl. 15:05.
Citera
2010-10-21, 14:59
Medlem
santamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ferguson
Hur kan du vara så säker på det?

Största frågan är ju hur vårat undantag är formulerat, har den en tidsbegränsning? kan den rivas upp av nya beslut?
800 000 människor nyttjade snus vid EU-valet, 800 000 väljare som nog inte skulle uppskatta att förutom delbetala 30 miljarder till EU-spektaklet, nu dessutom bli förbjudna att nyttja snus.
Citera
2010-10-21, 17:06
Medlem
NotAGirlCalledBrians avatar
THOSE MUTHAFUCKAS!!!
Jag snusar inte själv men en sån här överstatlighet gör mig så jävla förbannad! Jag har tidigare tvivlat på om Sverige borde vara kvar i Eu eller gå ur men nu fan måste vi gå ur, detta kan vi fanimig inte acceptera!
Citera
2010-10-21, 18:51
Medlem
Idiotiska översittare! Självklart skriver man på.
Citera
2010-10-21, 19:56
Medlem
Monoponos avatar
Vad i helvete.

Kan inte alla jävla byråkrater skaffa sig riktiga jobb.
Citera
2010-10-21, 20:15
Medlem
0bbAs avatar
Signat och klart! Sprider detta!
Citera
2010-10-21, 21:13
Medlem
bluemoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liktornet
Fan dom är ju inte kloka.. Men vilken tur att jag bor i Norge som inte är EU-medlemar
Norge ska ju höja tobakskatterna ännu mer. En dosa ska ju kosta 100:-
Citera
2010-10-21, 21:20
Medlem
Detta är väl inte ett riktigt stort problem för mig eftersom jag inte snusar, men är mot EU och detta är ju bara ännu en grej som är negativt. EU ska inte förbjuda grejer helt utan anledning, ska de förbjuda snus så ska cigaretter och andra tobaksvaror förbjudas inom hela EU. Men nej, EU ska inte gå in såhär i länders egna angelägenheter, men de vill förstås visa att det är dem som bestämmer.
Citera
2010-10-21, 21:21
Medlem
InTheFleshs avatar
Snusar inte och har precis slutat röka men sånt här ska man fan inte acceptera ifall det skulle hända. De är anti personlig frihet och det är fan sjukt!
Citera
2010-10-21, 22:05
Medlem
General i götets avatar
Signat! Nu går asen över gränsen...
Citera
2010-10-21, 22:38
Medlem
fizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuntsucker
Detta är väl inte ett riktigt stort problem för mig eftersom jag inte snusar, men är mot EU och detta är ju bara ännu en grej som är negativt. EU ska inte förbjuda grejer helt utan anledning, ska de förbjuda snus så ska cigaretter och andra tobaksvaror förbjudas inom hela EU. Men nej, EU ska inte gå in såhär i länders egna angelägenheter, men de vill förstås visa att det är dem som bestämmer.

Det är garanterat bara att vänja sig, du styr inte över ditt eget liv om du trodde det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in