Fan asså jag sitter här och häller i mig en halv flaska martini... inte för att det är kul, inte för att det är skönt, inte för att att jag har något behov av alkoholen utan för att SKA såva i natt!! Har inte fått tag på några imovane lr nocar, jag sitter o tittar på mina flu och mitt northenlightsgräs, använder jag det så kan jag såva gött utan problem.... men jag får inte röra dom pga av att jag ska lämna fucking toxprov snart, förmodligen imorgon. Och de jävlarna jag skall lämna prov hoss vägrar ge mig imovane att sova på för "det är inte bra" och "du kommer ju bara missbruka dom".anledningen till mina sömnproblem stavas KNARK i allmänhet och OPIATER i synnerhet, gick på buprenorfin i 4 månader slutade för 3 veckor sedan, nåja har tagit något återfall.. men men... det färsta har lagd sig.. vore det inte för stessen, oxarna, fluna, nocarna, och imovanen så hade jag inte klarat mig.... idag och igår har varit dom 2 första dagarna jag gått helt cold turkey från allt bortsen från 1 flu i går kväll och den här jävla marinin idag.....