Citat:
Ursprungligen postat av Haris82
Hur länge vara det när det händer? Hela dagen eller bara i några timmar? Är det handikapande tillstånd eller skulle du klara av att vara i skolan medans det pågår till exempel?
Jag vill inte måla fan på väggen åt dig, men jag tycker värkligen du ska ringa sjukvårduplysningen. För att höra agresiva röster som pratar tyder på mer än bara vanligt stress. Det kan faktiskt vara vad som helst, men man borde börja med att ta en blodprov så att dom ser om det är nått ämne i kroppen som spökar sig bara eller om det är psykiskt tillstånd. Men rådgör med dom.
Du sa också att du rökt hasch, hur ofta snackar vi då, en gång i månaden, 2 gånger i livet?
Det pågår i kanske 10-30 minuter, förut kunde det pågå i någon timme (i 10-års åldern när det hela började). Har hänt att det skett i skolan, detta var dock flera år sedan och det försvann efter några minuter.
Kan tillägga att jag inte alltid hör dessa aggressiva röster, utan ibland kan allt bara kännas aggressivt och "snabbt", väldigt svårt att förklara men jag uppfattar tex mina egna rörelser som "snabbare". Vädigt svårt att förklara. Det jag beskrev nyss var det som hände i skolan, dvs jag uppfattade inte röster i skolan.
Jag blir absolut inte paralyserad och helt stum utan jag kan göra allt som jag kan vid normalt tillstånd. Många gånger sker detta tillstånd när jag spelar tevespel ensam, händer ofta när jag är ensam hemma också och inte har någon att konversera med.
Jag har rökt hasch ca 5 ggr i hela mitt liv. Detta var i våras under en tidsperiod på 2 veckor och jag blev aldrig jättestenad så det har nog inte så mycket med det att göra.