2010-10-19, 00:09
Medlem
Scths avatar
Jag snubblade nyss ver ett program kallat ListDJ som r en plug-in fr Spotify som lter en lsa texten till lten samtidigt som den spelas. Det var en plug-in menad fr Mac, och jag gjorde precis som vanligt nr programmet skulle installeras. Efter flera frsk att f igng skiten funkar nd inte mget. Finns det ngon som har detta program? Jag fr helt enkelt inte upp ngra texter i fnstret och behver veta vad fan man gr fel.

Tackar..
Citera
2010-10-19, 17:27
Medlem
Annars finns ju growl som skter detta utmrkt p mac.
Citera
2010-10-19, 18:04
Medlem
Lethass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flippflopp1
Annars finns ju growl som skter detta utmrkt p mac.

Mja, fast growl visar ju ltnamn och artistnamn. Det visar ju inte sjlva lyricsen till lten, och som jag frstod det vare det som ListDJ gjorde.
Citera
2010-10-19, 19:58
Medlem
Testade just ListDj och det fungerar utan problem

Funkar dock inte med ALL musik mrkte jag nu
Senast redigerad av wAHo 2010-10-19 kl. 20:00.
Citera
2010-10-21, 15:19
Medlem
Scths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wAHo
Testade just ListDj och det fungerar utan problem

Funkar dock inte med ALL musik mrkte jag nu

Ja, det ska ju inte vara ngra problem med programmet utan p hur jag installerat eller anvnder det... Du har bara installerat som ett vanligt program som du ppnar fr sig? Jag har den lila ListDJ loggan i Doc intill Spority, s jag ppnar det allts var fr sig.. Sen brjar du bara spela ltar s laddar ListDJ texten av sig sjlv? Det hnder ingenting med min.. Fr kanske kra en om-installation eller ngot.
Citera
2010-10-21, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scth
Ja, det ska ju inte vara ngra problem med programmet utan p hur jag installerat eller anvnder det... Du har bara installerat som ett vanligt program som du ppnar fr sig? Jag har den lila ListDJ loggan i Doc intill Spority, s jag ppnar det allts var fr sig.. Sen brjar du bara spela ltar s laddar ListDJ texten av sig sjlv? Det hnder ingenting med min.. Fr kanske kra en om-installation eller ngot.
Sker p att texten till ltarna du frsker spela finns?
Citera
2010-10-21, 18:26
Medlem
Scths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rixton
Sker p att texten till ltarna du frsker spela finns?

Jag har testat all mjlig musik, s r sker p att det inte r det. Tyvrr...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in